Vi har kjøpt babyseng

Love4two

Forumet er livet
I går var vi og hentet sprinkelsengen til lille-mor på Barnevognhuset Rudo [:)] Og jeg bare måtte montere den med en gang [:D] Vi kjøpte også sengesett med matchende sprinkelbeskytter og himmel [:)] Og en søt uro ble også kjøpt [:D] Veldig rart å se sengen stå på sin plass i soverommet i dagmorges [:)]

Jeg ser at jeg er litt vel tidlig ute med kjøpet [:)] Men men, unnskyldningen er..... at sengen må få lufte seg før den tas i bruk... [8D][8D][8D]

Jeg synes dere er gosine jeg =)
Har enda ikke ordnet sengen jeg, men så har jeg ikke pakket sykehus bagen enda heller... Tar alt med knusende ro jeg... Er sikkert koselig å se det oppe, blir nok mere virkelig da =)

Tror de fleste gjør det etter uke 30, men som sagt jeg har jo ikke begynt så jeg er en ordentlig treiging =)

det er så koselig å få opp baby-tingene!! Selv har vi fått med vuggen til Stavanger, gleder meg til å få dyne og sengetøy på, det er så koselig!! Kan godt stå sann noen uker før fødselen, bare koselig det!![:D]

Så koselig Hege [:)] Tenk; for bare noen uker siden turte du ikke sette deg opp på terminlista fordi du var redd det skulle skje noe og nå har du ferdigmontert babyseng [:D][:D]

ORIGINAL: angelica

Jeg synes dere er gosine jeg =)
Har enda ikke ordnet sengen jeg, men så har jeg ikke pakket sykehus bagen enda heller... Tar alt med knusende ro jeg... Er sikkert koselig å se det oppe, blir nok mere virkelig da =)

[:)][:)][:)][:)]
Du har nok rett i det siste. Tror det er en del av min forberedelse til det nye som er på vei. Synes selv jeg er litt tidlig ute med både babyklær, vogn og seng, men tror jeg likevel har godt av å bruke tid på dette... [8|] Hmm... Dette ble noe dypt... [8|]

ORIGINAL: lisa79

Så koselig Hege [:)] Tenk; for bare noen uker siden turte du ikke sette deg opp på terminlista fordi du var redd det skulle skje noe og nå har du ferdigmontert babyseng [:D][:D]

[:)]
Ja dette har vært en litt rar prosess, på en god måte. Tenker på hvordan et svangerskap forandrer kropp og sinn og forbereder den til den nye babyen. Er i grunn veldig fassinert av hvordan en kan føle seg så klar for noe en ikke vet hva er...[8|] [:)]

Du har nok rett i det siste. Tror det er en del av min forberedelse til det nye som er på vei. Synes selv jeg er litt tidlig ute med både babyklær, vogn og seng, men tror jeg likevel har godt av å bruke tid på dette... Hmm... Dette ble noe dypt...

Skjønner deg godt. Jeg føler at jeg har behov for å 'ordne litt nå' selvom folk sier jeg skal vente. Jeg har ikke begyndt å kjøpe inn ting enda - men jeg kompenserer med å sette opp lister, titte, surfe nettet etter informasjon om alt jeg skal kjøpe etc... Jeg trenger å få lov til å glede meg, og ha forventningene....

Å lage lister er faktisk ikke så dumt, ei heller å se seg rundt etter hva en kunne tenke seg. Har vært gjennom den prosessen og det var i grunn deilig på en måte. Å ha tid til å orientere seg litt i mylderet av babyutstyr, for det er jo bare sååå vanvittig stort. Så når du da kjøper det du har sett på er du sikker (i hvert fall ganske så sikker) på at det du velger er det riktige for deg [:)][:)]

Back
Topp