Vi har ikke sånn all verden av å leve av i mnd

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
altså vi har pengene.. men er ikke noe vi er flinke på organisere økonomien våres..

Men det er ikke det som er saken... gubben er borte med jobben i 3 uker.. jeg er hjemme alene med unge og bikkje..synes ikke dere da at jeg fortjener å bruke bitte litt på meg selv da?[;)] Og når vi nå har vært alene så har jeg spinkelt og spart på pengene.. hadde feks pannekaker 2 dager på rad.. brukt kun kjøttvarer som er i fryseren.. ikke overdramatisert handlingen på fredager heller.. jeg har i alle fall bruk 500 kr mindre på disse fredagshandlingene enn ellers når vi er 4[8D]

Et par støvletter til 299.. og en tunika fra Gina til 149 kr?

[:D]

Selvfølgelig fortjener du det![:D]

Da var jo billege støvletter og tunika, så det kan du vel unna deg? [:)][:)][:)]

Ja, ikke sant! Jeg gjør det?

Skal vedde for at når han kommer hjem, så får jeg en kommentar på det.. hmmmm.. men jeg har jo tatt meg av hus og hjem mens han har vært borte[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Alvorlig talt! Det er KLART du skal bruke det på seg selv *sjokkert* [:-][:-]

[8D] Synes du fortjener det[:D]

takk snuppa[:D]

vi har alle godt av å unne oss litt,så det syntes jeg du skal gjøre med god samvittighet[:D]

Takk jenter[;)] godt å høre noen som er enige med meg..... Tviler litt på at en annen viss person ikke er enig.. men men..

kjøp jente!! jeg unna meg 2 antrekk idag for 1500!![;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Skal vedde for at når han kommer hjem, så får jeg en kommentar på det.. hmmmm.. men jeg har jo tatt meg av hus og hjem mens han har vært borte[;)]

Det er ikke noe problem, du bare gjemmer det i skapet litt og senere når han kommenterer det sier du at "jammen den har jeg da hatt leeenge, følger du ikke med eller"?
[:D][:D] Du er flink til å spare så kos deg med nye støvletter og tunika!

ORIGINAL: CHICKA©

Det synes jeg du kan ja[:)]

Helt enig! det er velfortjent![:D][:D][:D]

ORIGINAL: CHICKA©

Det synes jeg du kan ja[:)]

ORIGINAL: Årolilja

ORIGINAL: Fridasinmamma

Det er ikke noe problem, du bare gjemmer det i skapet litt og senere når han kommenterer det sier du at "jammen den har jeg da hatt leeenge, følger du ikke med eller"?
[:D][:D] Du er flink til å spare så kos deg med nye støvletter og tunika!

HEhe.... må innrømme at den har blitt brukt her opptill flere ganger[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Da var jo billege støvletter og tunika, så det kan du vel unna deg? [:)][:)][:)]

Ja, jeg skal gjøre dette nå, når det sitter så mange snille mennesker her inne og sier at jeg fortjener det[:D]

Så takk skal dere ha!

Back
Topp