Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har ikke d... enda... men vil få d dekket pga snuppa. Men eg syntes de ser sååå fæle ut og passer absolutt ikke inn noenplass her[8D] Litt for mye opptatt av interiør[8D] men regner med vi vil få d med tiden uansett![:)]
minia min: så bra at det hjelper hos dere, vi skal få satt inn en som er anbefalt av norges astma og allergi forbund, så håper det hjelper bra[:)]
jeg har også astma så blir spennende å se om vi merker forskjell[:)]
Cathygirl: hehe, vi skal slenge den opp under trappa mellom 2 og 3 etg.. så der vil den ikke synes så godt.
da blåser den luft ned til 1 etg hvor vi har soverommene, og blåser luft rett ut og opp i stua.. så når det er varme i 1 og 2 etg så vil jo varmen gå opp til 3 etg.. genialt[:D]
Ja, må nesten finne en plass den ikke blir så synlig. føler ikke å ha den plassert midt på stueveggen liksom[&:]
Min mann var forresten på møte med sameie her i dag og d e snakk om at alle ska få d her nå, men de må finne priser og sånt. Men uansett så får nok vi d dekket pga AH så da får vi bare se hva som e tenkt at ska bli gjort her og så må vi bare følge legenes råd. Putter ikke hva som helst inn her. ska være bra for snuppa også liksom![;)]
Du får oppdatere når dere har hatt den litt da! Spennende om dere merker noen bedring[:)]