vi har fått

Bøllefrø*

Elsker forumet
eller skal få satt inn varmepumpe 2des pga mini, får det dekket av kommunen.. endelig skjer det noe bra ift mini[:)]

er veldig lite med liv her om dagen da???

så bra da!
regnet med det etter hva som står i brevet fra legen du la med...

Så bra da[:D]

Det er jo kjempebra! Gratulerer[:)]

Sååå bra!![:D]

Vi har ikke d... enda... men vil få d dekket pga snuppa. Men eg syntes de ser sååå fæle ut og passer absolutt ikke inn noenplass her[8D] Litt for mye opptatt av interiør[8D] men regner med vi vil få d med tiden uansett![:)]

ORIGINAL: unemoren

Så bra da[:D]

minia min: så bra at det hjelper hos dere, vi skal få satt inn en som er anbefalt av norges astma og allergi forbund, så håper det hjelper bra[:)]
jeg har også astma så blir spennende å se om vi merker forskjell[:)]

Cathygirl: hehe, vi skal slenge den opp under trappa mellom 2 og 3 etg.. så der vil den ikke synes så godt.
da blåser den luft ned til 1 etg hvor vi har soverommene, og blåser luft rett ut og opp i stua.. så når det er varme i 1 og 2 etg så vil jo varmen gå opp til 3 etg.. genialt[:D]

Ja, må nesten finne en plass den ikke blir så synlig. føler ikke å ha den plassert midt på stueveggen liksom[&:]
Min mann var forresten på møte med sameie her i dag og d e snakk om at alle ska få d her nå, men de må finne priser og sånt. Men uansett så får nok vi d dekket pga AH så da får vi bare se hva som e tenkt at ska bli gjort her og så må vi bare følge legenes råd. Putter ikke hva som helst inn her. ska være bra for snuppa også liksom![;)]
Du får oppdatere når dere har hatt den litt da! Spennende om dere merker noen bedring[:)]

Back
Topp