Lene1986 Forumet er livet 13 Apr 2011 #1 I dag har Magnus kjøpt seg 4 fisker til akvariet sitt [:D] Så nå har vi 4 husdyr.[:D] Får se hvor lenge de overlever[8D]
I dag har Magnus kjøpt seg 4 fisker til akvariet sitt [:D] Så nå har vi 4 husdyr.[:D] Får se hvor lenge de overlever[8D]
S shorty86 Gift med forumet 13 Apr 2011 #3 så moro[:)]har litt lyst å kjøpe et lite akvarium med en kampfisk..[:)] har egentlig fått dosa mi på akvariumer[&:]
så moro[:)]har litt lyst å kjøpe et lite akvarium med en kampfisk..[:)] har egentlig fått dosa mi på akvariumer[&:]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 13 Apr 2011 #4 Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D]
Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D]
Lene1986 Forumet er livet 13 Apr 2011 #5 ORIGINAL: MeMyself Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D] Hehe.. Jeg var først ute [8D][:D]
ORIGINAL: MeMyself Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D] Hehe.. Jeg var først ute [8D][:D]
F Frøken firkløver Forumet er livet 14 Apr 2011 #6 Hihi [:D] Alltid gøy med familieforøkelse [:D] [:D]
M *MissMe* Gift med forumet 14 Apr 2011 #7 ORIGINAL: MeMyself Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D] [>:][>:][>:][>:][>:][:(][:(][:(] Haha.. Jeg kom på at vår fisk dævva når hun sa hun hadde fått ny...[8D][8D]
ORIGINAL: MeMyself Er dette for å strø salt i såret på stakkars MissMe som mista en fisk i dag, eller..?!? [:o][:(] Grattis med husdyr!! [:D][:D][:D] [>:][>:][>:][>:][>:][:(][:(][:(] Haha.. Jeg kom på at vår fisk dævva når hun sa hun hadde fått ny...[8D][8D]