Vi har det så koselig at vi ikke er oss selv??

louisesanabere

Betatt av forumet
Dette er en koselig side men skal man være så koselig at man ikke er seg selv? skal man ikke kunne si sin mening i redsel for at en eller annen skulle ta seg nær av dette?
Jeg har sterke meninger om mye og jeg sier dem ved en glipp nevnte jeg et navn og plutselig er min private mail full av ufine mld om hvor forferdelig jeg er!! ja ja det kan jeg leve med men dette stepford wifes syndromet som går her er jo ikke normalt..
jeg ba om unnskyldning for at jeg nevnte er visst navn men som sagt så vil jeg stå for alt jeg har sagt ellers.
mitt spørsmål til dere som dømmer mine innlegg!!
har dere nonegang erfart en abort?? har dere sittet i en vanskelig situasjon hvor du har følt deg presset?
har du tatt en avgjørelse du vet er for alltid og hvor du ikke vet om du kansje vil angre??
hvis ikke syns jeg ikke dere skal være så rsakt ute med dømmingen deres og kansje lære litt av andres feil og erfaringer!!

JEG BLIR VEL NØDT TIL OG PRESISERE AT DETTE IKKE ER NOE PESRONLIG TI LEN SPESSIELL OG AT JEG HELLER IKKE HAR SKREVET DETTE I SINNE ELLER SOM ET ANGREP FOLK FÅR LESE DETTE SOM DE VIL OG TOLKE DET SOM DET MÅTTE PASSE!!

MVH SPIRIDON

Dette var et saklig hyggelig innlegg ikke dette takk for støtten du er kul opplegget ...
vi er vist ganske så enig jeg syns dette påtatte hyggelige stempelet blir litt mye at man gjør at folk føler seg vel og godt mottatt er jo flott men det blir litt mye her noen ganger!!

takk for et hyggelig fornuftig innlegg

Beklager hvis jeg har såret deg, på noen måte, det forstår jeg at jeg kan ha gjort, og det er jeg veldig lei meg for.[:(] Håper du kan ta imot min unskyldning.

Jeg synes det er flott at du har sterke meninger og at du tør å stå for dem.
- Selv har jeg også veldig sterke meninger, og noen ganger er jeg usikker på om jeg bør slenge meg inn i en debatt fordi jeg rett å slett ikke vet om jeg klarer å styre meg selv..

Jeg mente ikke at vi ikke skal få komme med meningene våre her, det har jeg vel aldri ment, men jeg tror at både du og jeg, og sikkert de andre er enige i at det er fullt mulig å skrive om ting som en er veldig engasjert i uten å rakke ned på andre, det er mulig, men det er noen ganger veldig vanskelig.. Jeg har nok gjort det selv noen ganger, og må be deg og flere andre om unskyldning for at jeg har såret deg/dere.

Håper vi alle kan tilgi hverandre og prøve å legge dette bak oss, håper bare at vi har lært noe av dette vi rotet oss opp i, slik at det slipper å gjenta seg.[;)]
[hr]
Igjen, for å oppsummere:

Kan jeg få lov å be deg om tilgivelse?
Jeg er lei meg for at jeg har oppført meg galt mot deg, og mot de andre.

-det var dumt av meg å angripe deg i offentlighet,
så nå ber jeg om tilgivelse i offentlighet,
og håper vi kan være venner.

Fiorelina:
Du trenger ikke og be om unnskyldning men jeg tar den imot uansett takk for den..
jeg er ikke uvenner med noen skal mere til før jeg blir uvenner med noen!!

Da må jeg få lov å si takk for at du tok imot unskyldningen min.. jeg har følt meg råtten og tenkt endel på deg i natt..
håper du ikke rømmer herfra fordi du ikke ble godt mottatt[;)]

*klem*

vart litt skræmt ja!! neida jeg tåler litt verbal juling det gjør en bare litt sterkere og klokere!!
viktigeste er og komme til enighet tilslutt..

Hei:-)

Det kan nok gå så langt av og til rundt disse debattene at man sier ting som egentlig ikke er ment vondt men som sikkert noen føler seg støtt av.
Men jeg mener i alle fall at når man ber om unnskyldning for ting som ikke var vondt ment så kan man jo godt la tema ligge slik at man en gang for alle blir ferdig med det!

Jeg for min del tror jeg har sagt nok unnskyld om denne saken. Jeg mener fortsatt hvert ord jeg har skrevet, men angrer kanskje litt på måten det kom ut på.

Jeg er ikke en person som ikke innrømmer mine feil, jeg har sagt unnskyld og ferdig med det. Jeg har innrømmet at jeg sa ting på feil måte, men det er no måte på å rippe opp i dette temaet.

Nok er liksom nok synes jeg. Tolk det som dere vil:-))

Klem

Jeg har egentlig ikke fulgt med så nøye i denne debatten jeg da.. Hisser meg fort opp, så jeg valgte å holde meg unna jeg.. Men alle har forskjellige meninger, og fortjener å ha det..
Må bare si at jeg liker meg godt på sidene her, og synes ikke vi har noe Stepford Wifes syndrom.. Er fullt mulig å være koselig selv om man har egne meninger.. Og da sier jeg ikke at noen har vært ukoselige, har som sagt ikke fulgt med.. Vil bare si at jeg til vanlig lever under den regelen at jeg er snill mot de fleste, og er totalt meg selv.. Jeg liker å ha en hyggelig tone rundt meg overalt.. Det hender nok at jeg sprekker jeg og, spesielt i disse hormontider, men hovedsakelig prøver jeg å behandle folk slik jeg vil bli behandlet tilbake.. [:D]

takk.. som om jeg skulle sagt det selv, nesten.. -er så gådt når noen klarer å sette ord på de ordene jeg leter etter.. eller no sånn..

Ha en flott helg alle sammen!!
Nå tror jeg at jeg tar "helgeferie" ganske snart[8D]

da må jeg bare få slenge meg på de to siste her....som jeg skulle sagt det selv!!Det må vel være lov å si!?uten at de blir noe"takk for støtten...osv"...jammen ikke enkelt å skrive innlegg her, man må veie sine ord omhyggelig....iallefall noen burde det!!!er vi ikke stort sett hyggelig mot hverandre...er ikke det vanlig folkeskikk?Har ikke fulgt med på denne debatten jeg heller, men leste disse innleggene og følte jeg ble litt engasjert....så da kan vel jeg si min mening som alle andre her.Min polesi er:...jeg sier min mening på en måte som folk skal oppfatte som rimelig at vi har forskjellige meninger, men ikke på død og liv for å såre noen...som enkelte ikke klarer å la vær!Har jeg kommet i skade for å såre noen, så vet jeg at det på ingen måte var meningen....og jeg kan si unnskyld, men ikke gå på knærne liksom....det er så forskjellig hvordan hvert innlegg blir tolket av hver enkelt, at det blir forvikklinger er vel nesten ikke til å unngå!men man merker fort når noen har så sterke meninger at de ikke kan styre seg....da blir stemmningen ødelagt.....og det er vel strengt talt ikke nødvendig er det?vi kan vel være oss selv uten å være uforskammet?etter mitt skjønn ikke vanskelig i det hele tatt...det tror jeg de FLESTE her inne ikke har noe problem med heller.......som sagt er vi forskjellige og det skal vi være,vi kan opprettholde en god tone med forskjellige meninger, trenger ikke jatte med...selv de groveste meninger kan skrives med vett og fornuft!!har noen hormoner selv som raser.....men jeg tror jeg hold på den gode tonen nå[8D]

phu....dette ble langt....vet ikke om det har noen sammenheng i det hele tatt??

Unnskyld meg, men er det galt og ha det koselig??? Det er mange andre plasser en kan kommer i fyrige diskusjoner og debatter på internett.
Hvorfor er dert så galt at her er stille og rolig, kanskje de fleste her setter pris på at her er koselig og at det er nettopp derfor de velger og være her.
Jeg kan oxo bli sint, selv om jeg er til vanlig en sjenert og stille person, men jeg blir litt sint når ordet koselig blir noe negativt.

jeg ser du har svart på mitt innlegg...men jeg er usikker på om det var meningen....ville bare si så det ikke blir noen missforståelse nå....jeg er helt enig med deg![:D]

klem

Det var ikke meningen da. Har ikke skjønt alt her inne enda. Er jo tross alt blond da, ting tar tid.

Back
Topp