Vi har da fått handlet litt :)

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Til lille loppa vår :) Litt her hjemme og noe i London :)
ImageUploadedByBV Forum1365609125.260987.jpg
Den kommende mormoren (som jeg var redd skulle bli så skuffet), strikker for harde livet :)
Har strikket jakke, teppe, tøfler og holder på med hentesett :)
ImageUploadedByBV Forum1365609187.339862.jpg
Fikk melding idag om at hun hadde kjøpt fleecedress til snuppa.
ImageUploadedByBV Forum1365609230.539608.jpg
Og her er bilde av lua til hentesettet:
ImageUploadedByBV Forum1365609256.537121.jpg
Hun har aldri strikket til noen av de andre, så det er litt ekstra stas at hun viser at hun bryr seg på den måten :)

Aaaww! Såå koselig. <3

Og alt så veldig fint ut! Kjenner det klør i fingrene etter å handle til babyen nå. Håper jeg får vite kjønn snart, det må være så gøy å handle så smått. :D

Så masse fint! :D Eg og vil på shopping!

Masse fint:-) mormoren strikker her også for harde livet. :-) er så mye fint i strikk:-) På tide å begynne å shoppe ser jeg:-)

Åå så mye fint, gleder meg sånn til å få vite kjønn! :) Går i butikkene og ser på alle de fiiine jenteklærne!!

Å så mye fint ! Kjekt å ha noen strikkere i familien da :) gleder meg til å handle jeg og, håper jeg får vite kjønn i imorra :)

Åh ja, det er så kos! Og ekstra kjekt til jente (synes jeg da). Mest fordi det er mest utvalg der :)
Når skal du på OUL?

Ja, absolutt! I butikkene er det jo EN hylle til gutter, og tusen til jenter liksom. :p
Har OUL i morgen, klokken 0935. :o

Så mye fint:-) jeg elsker hjemmelaget, håper svigermor vil lage litt til h*n etterhvert :-)

Så mye fint :)
Enn så lenge har vi vært litt forsiktig med shoppingen av klær for jeg tror vi kommer til å få endel siden dette er første barnet vårt.. Svigermor har vært i New Orleans og har visst shoppet endel som vi får på søndag. Og mamma strikker og strikker om dagen :)

Back
Topp