Vi har bryllupsdag! HURRA!!

monicabebe

Forumet er livet
Mannen og jeg har vært gift i 1 år i dag vi!! Hurra for oss! Ganske sprøtt at det har gått et år allerede!

Vi skal ut å spise om noen dager for å feire...må bare ha tid til en koselig restaurant-kveld først!

Jeg er forelska i mannen min jeg!!

Klem, M

GRATULERER MED DAGEN DERE [:D] 

Tusen takk for det!!

Klem, M

Så koselig - gratulerer så mye med dagen!! Hvor skal dere gå og spise da?

ORIGINAL: lenemor

Så koselig - gratulerer så mye med dagen!! Hvor skal dere gå og spise da?

Takk for gratulasjonen....vi har ikke bestemt sted enda. Mulig vi går på Arakataka, for der har de så god mat....eller på Kampen bistro!

Noen forslag kanskje?

Klem, m

ORIGINAL: monicabebe

Takk for gratulasjonen....vi har ikke bestemt sted enda. Mulig vi går på Arakataka, for der har de så god mat....eller på Kampen bistro!

Noen forslag kanskje?

Klem, m

Jeg tenkte på Victor jeg, eller på Matfinken - begge ligger på torshov/sandaker

Noen forslag kanskje?

Klem, m

Har ikke vært på noen av de stedene, men vet hvor de er..mulig vi prøver noen av dem....takk for tipset!

Klem, M

Har ikke vært på noen av de stedene, men vet hvor de er..mulig vi prøver noen av dem....takk for tipset!

Klem, M

G og jeg har spist på Matfinken to ganger, og de har fantastisk mat og utrolig god service der! På victor har jeg bare spist småretter ute, og drukket pils i sola (G og jeg bodde rett over veien der før vi flyttet til Volda), men jeg har hørt bare positivt om stedet, og det er veldig flott der (og det fineste toalettet i byen, med levende lys!)

Klem, M

G og jeg har spist på Matfinken to ganger, og de har fantastisk mat og utrolig god service der! På victor har jeg bare spist småretter ute, og drukket pils i sola (G og jeg bodde rett over veien der før vi flyttet til Volda), men jeg har hørt bare positivt om stedet, og det er veldig flott der (og det fineste toalettet i byen, med levende lys!)

Høres flott ut begge steder da....får høre med mannen hva han har mest lyst til. jeg er jo altetende, og er fornøyd bare jeg får god mat, hehe

Gratulerer så mye med dagen!!!!

Vi har 3 års bryllupsdag den 5.. men er på forskjellige steder og får ikke engang vært sammen den dagen..[:(]

Noen forslag kanskje?

Klem, m

Klem, M

De har kjempegod mat på Victor! Nam nam

Takk for gratulasjonene alle sammen!!

vi skal nok ut å feire på tirsdag tenker jeg.....gleder meg til god mat!!

Klem, M

Gratulerer med dagen[:D][:D]

Takk, takk, jenter....dere er så snille!!

Gratulerer så masse med ettårs-bryllupsdag! [:D]

Back
Topp