vi har bikket over til torsdag...

Trillemor82

Forumet er livet
og jeg er borte fra nettet i noen dager fremover... ikke det at jeg har vært så aktiv i det siste.. men svimer av om jeg sitter for lenge.. og ikke er det noe godt å ligge.. og i tillegg har minsta slitt med lungeet.. sååå har ikke helt hatt tiden... men.. kommer sterkere tilbake neste uke! lover!!

vi skal ha barnefri i noen dager nå.. det blir etterlengtet.. for jeg merker på humrøet mitt at det kanskje trenger det... syns alle rundt meg er gratis... spesielt den mannen jeg bor med.. :s men pørver å ikke la det gå så ille mye utover han.. men enkelte dager koker det over.. han kan jo ikke noe for at jeg er allergisk for han.. :s kroppen min bare tåler jo ikke helt dette gravidstyret.. ikke spvner jeg før femtida.. og jentene våkner jo i syvtida.. og jeg får ikke sovet igjen noe særlig på dagen.. :s.. så med fire timer søvn (toppen) sier det seg selv at det stopper opp i både hodet og humør!! :( i tillegg driver fortsatt både nav og det fordømte lønningsbyurået mitt og tuller.. så nå er jeg skikkelig lei og sliten!!!! møkkabedrift!!!!!!! (sånn det var godt å få ut litt frustrasjon)

Høres vanvittig frustrerende ut, trillemor, da skal du ta deg noen dager velfortjent fri synes jeg.

Jeg driver og pusler med litt småtterier - skal blant annet begynne å planlegge julekort, men etter datakrasjen min har jeg også mistet julekortlista mi, så nå må jeg til å tenke gjennom hvem vi har pleid å sende til... dette hodet sitter ikke helt riktig skrudd på for tiden.

Klokka halv elleve skal jeg til tannlegen med Johanna - hun er helt avslappet: "ej he ikke nokke hull, mamma, det he ej aldri hatt før" - så da går det vel bra da?

I ettermiddag er det art-time, og medtreneren min er syk, så vi får se om jeg får inn en vikar eller om ejg må improvisere litt på egenhånd. Og så er det senvakt, men da har jeg fri til over helga igjen, så det er greit.

Skulle forresten vært ute og handlet litt i dag, og da jeg skulle kjøre fra barnehagen til butikken tok jeg en liten teleofn til kontofonen for sikkerhets skyld... heldigvis kan man si, for damen i den andre enden da at jeg hadde null kroner og nittiseks øre på konto... blir lite shopping av sånt

Back
Topp