Vi har bestilt

Krøsamaia

Gift med forumet
Fotograf time til Elias i dag! Var gratis sommerpakke på Fame!
Som inkluderer;
Studiofotografering, gjerne med hele familien og eventuelle klesskift.
PhotoShop redigering
1 time presentasjon med kundens eget bildeshow i vårt visningsrom
1 stk fritt valgt 14x18 cm bilde med ramme.

Total verdi på kr: 995,- Og vi betaler 0,-

De hadde ikke ledig før 20 september, men det passer egentlig ganske fint! [:)]
Noen som har vært der før? Fornøyd?[:)]

Jeg gleder meg iallefall veldig!

Så gøøøøy!! [:D] Vi har ikke fame i nærheten her vi [:(] håper du deler bildene med oss når de kommer da...!?! [:)][8D]

ORIGINAL: Lisemor_

Så gøøøøy!! [:D] Vi har ikke fame i nærheten her vi [:(] håper du deler bildene med oss når de kommer da...!?! [:)][8D]

Ja, tenkte det![:)]
Men det blir nok på the dark side![8D]

ORIGINAL: Krristy

Åh så kjekt[:D]
Vi fekk også det , men den gjaldt ikkje her [:'(]

Det blir nok knallkjekt[:D]

Gjaldt det ikke på Fame hos dere?
Det varer jo helt til oktober står det på nettsiden?[&:]

Så gøy [:D] Vi fikk også et sånt tilbud i Foreldre og Barn og jeg tenkte jeg skulle bestille time i morra [:)] Håper bare de har ledig tid da [8D]

Så gøy! Vi var hos fame i juli og fikk bildene idag! KJEMPE fine:) Det ble en smule dyrt da, men synes det er verdt det! Kjempe bra kvalitet...

Så gøy!
Har brukt dem før-de kjører de tilbudene hele tiden[:D]
Velldig dyre, men blir bra bilder da[;)]

Jeg synes det er dumt at du må sitte i et visningsrom og velge ut de bildene du skal bestille. Blir veldig stressende. Synes det er mye bedre slik mange har at de får en kopi av bildene, men tekst over så de ikke kan brukes. Da kan man sitte hjemme i ro. I tillegg er Fame veldig dyre [:'(]

Håper dere får kanonfine bilder!!!
(blir nok enkelt for fotografen med en så flott gjeng!! [:D])

Jeg vil også til fotograf, men Eivind mener han skal bilder selv.. Når da-når da-når da-når da... spør jeg i det uendelige!

morro med fotografering!!!
jeg har tenkt å ha unga mine til fotografering nå i høst også!

men har hørt mange som blir skuffa.. for et blir jo så klart mye dyrere... for 1 bilde er veldig lite...
også sånn til opplysning så er fotografering og bildefremvisning stort sett alltid gratis. Så den verien på pakka er det ene lille bile du får....

Back
Topp