Vi har bestilt vogn

og det ble den vi begge var enig om at vi ville ha, emmaljunga edge duo 2010 modellen som kommer til butikkene i september [:)]. Fargen er platina ett eller annet [:)]. Veldig fin i allefall [:)]. Betalte bare ett depositum på 500 kroner og vognen kan stå i butikken til vi vil hente den, sa til hun damen at vi i utgangspunktet vil hente den i desember men vi får se på nett det [:)].

Det er ikke så store forandringer på 2010 modellen, det er helt sant det [:)]. Vi har ikke akkurat pengene for hånden og derfor valgte vi også den modellen for da har vi litt lenger tid på oss!! Vi har også bestilt med sportsunderstellet for det virker mest stabilt av de tre understellene de har + at med ståbrettet så er det lettest å ha det på det understellet [:)].

Jeg tenkte akkurat på det i går, at det går egentlig bare mer og mer opp for meg at jeg skal bli mamma igjen [:)]. Jeg føler meg mye tryggere på alt denne gangen, en god følelse å vite at man faktisk har barnefaren i ryggen!! Jeg kjøpte en pose på en sånn bruktbutikk til 75 kroner men vi skal også bruke dyne også har jeg så lyst å kjøpe saueskinn å ha oppi [:)].

Back
Topp