Vi har bestemt

Så spennende :) Gratulerer :D Hold oss oppdaterte;) Hva håper du da? At det skal skje fort, eller ta litt tid?
 
Spennende! Masse lykke til!
Jeg vil også det (bare nr 3, da :p) men gubben vil vente. Håper i stedet i stillhet på at pilla skal feile. :D Hihi..

* okt08 og jan13 <3 *
 
Åh, så gøy! :D Kjenner jeg blir kjempe sjalu :p Men vi får nok vente til vi finner et større husrom og jeg har fått meg fast jobb :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Åååååå gøy :D masse krySselykke for dere!
 
Oj, så spennende! Like gammel som eldste vår var det når vi kuttet pillen :) lykke til!
 
Takk:) håper det ikke går altfor fort eller altfor sent.. Hehe. Håper det ikke tar for lang tid da! Syntes det er litt skremmende jeg også K&A ;-)bestemte meg nå da jeg fikk negativ test.. Bør litt skuffet. Så da får vi nå bare se og ta det som det kommer:) stresser ikke nå altså.. Det skjer når det skjer:)
 
Vi har forresten og hatt oppe temaet ;) og bestemt oss for å ikke bruke prevensjon :) Så da får vi se da ;)

Har snakka om det siste tiden for jeg har ikke vært i form.. Så måtte og ta en test her om dagen ;)


❤25/2-13❤
 
Takk:) håper det ikke går altfor fort eller altfor sent.. Hehe. Håper det ikke tar for lang tid da! Syntes det er litt skremmende jeg også K&A ;-)bestemte meg nå da jeg fikk negativ test.. Bør litt skuffet. Så da får vi nå bare se og ta det som det kommer:) stresser ikke nå altså.. Det skjer når det skjer:)
Jeg syns du er tøff! :) kanskje jeg henger meg på snart ;)
 
Åå dere er så tøffe jenter!! Vi skal ikke ha noen planlagte til før høsten 2015. Men DA er jeg kjempeklar!!! Blir selvfølgelig kjempeglad om det plutselig kommer en hoppende nå før også da, men vi går ikke inn for det enda. LYKKE TIL SØTE DERE :) :)
 
Back
Topp