Vi har bestemt oss for vogn !! :)

rebekka87

Betatt av forumet
I dag har jeg og min kjære samboer vert på vogn-jakt! Det er jo en stund til vi trenger den ennå! Men siden Emmaljungaen er opp til 3 mnd bestillingstid på , så ville vi gjerne avgårde for å titte på den! Det blir en Edge Duo! :)
den er veldig fin å se på, ser robust ut og har gode solide hjul! :) Det at den er litt tung, er bare en vanesak som jeg skal fint klare å venne meg til! Nå har ikke jeg noe voldsomme oppoverbakker hjem til meg heller, så det er min minste bekymring:)

Vi trillet den litt på kjøpesenteret og i butikken, å jeg syns ikke den virker overhodet så tung som mange vil ha det til :) Nå tok vi det letteste understellet på, det kan vel gjerne hjelpe på litt :) Men jeg gleder meg til å få den nye vognen min i hus! :)

http://fyllings.blogg.no

Det er med sportsunderstellet at vogna blir så tung[:D]

Så greit å velge bort det! Men de fleste med Edge har vel det.. Anyway, gratulerer[:D]

Ja det vet jeg :) men om det blir for tungt når den tid kommer, så får jeg vel heller bare selge den å kjøpe en ny :)
Taakk :)

Godt valg[:)] Har ogå tenkt å velge denne vognen når det blir vår tur[:)]

Jeg er helt enig :) men etter min mening er det ikke mange vognene som blir fin med sportsdelen! Så jeg får heller bare leve med det, eller kjøpe en ny å bytte den ut når den tid kommer :)

Gratulerer med vogn valg[:D] Håper dere blir fornøyd

ORIGINAL: rebekka87

Jeg er helt enig :) men etter min mening er det ikke mange vognene som blir fin med sportsdelen! Så jeg får heller bare leve med det, eller kjøpe en ny å bytte den ut når den tid kommer :)

Jada, det var det jeg også gjorde :-) Men, den er superfin med baggdelen på :-))

ORIGINAL: Hipphopp

ORIGINAL: rebekka87

Jada, det var det jeg også gjorde :-) Men, den er superfin med baggdelen på :-))

Ja det er jeg også enig i =)
jeg har liksom alltid syns at en barnevogn skulle vert robust å hatt 4 solide hjul! Så for meg er dette en solid og god barnevogn :)

ORIGINAL: Marlu

Hadde emmaljunga mondial, elsket den [:D]

Tung er den ja, men så er det vel heller ikke nødvendig for de fleste av oss å drive å løfte så mye på den heller [8D]

Stor og god bag, brukte den til barnet var 1 år [:)]

Okej :) det høres bra ut!
Nei , det blir vel mest ut og inn av bilen! =) men jeg er jo ikke så "pinglete" i hendene at jeg ikke skal klare det.. *ler*

ORIGINAL: alruto

ORIGINAL: høstbaby2011

Gratulerer med vogn valg[:D] Håper dere blir fornøyd

Tusen takk for det =)
Det er vel ingenting jeg vet, men håper.. så får vi heller bare prøve-å-feile! Eneste måten vi kan finne ut om det var riktig eller galt! :) mener jeg!

Back
Topp