Vi har bestemt oss folkens

Tine_mor

Elsker forumet
Endelig har vi kommet frem til å prøve for skikkelig[;)] Den etterlengtede mens kom[:'(] Selv om eg egentlig ikke skulle hatt den før om to uker,så har eg merket noe som er på gang! Så neste måned slenger eg meg på dere prøvere[;)] Litt baby støv til meg om noen kunne gitt meg?[:D]

Så gøy [:D] Jeg har ikke noe babystøv å gi siden jeg prøver sjøl,men jeg kan ønske deg lykke til [:D][:D]

Tror han er ganske så spent han også[;)] Nå er det slutt på pillen!! Lykke til du også Lisa 79..full klaff for oss neste måned[;)]

Tusen takk[:D] Du venter vel spent nå ja[;)]

Heia Tine!!

Så gøy at dere skal prøve! Var der fu er nå for en måned siden ca...sååå deilig å endelig få sette i gang!!

Håper det klaffer fort for dere!

M

Så gøy at dere setter igang med prøvinga da!
vil ønske deg masse lykke til!
Trenger babystøvet mitt en stund til, men skal sende det over så fort jeg tester positivt...[:D]

Takk!! jeg har ikke fått mensen ennå,jeg så håpet er ikke ute for en julibaby ennå...

Så snille dere er[:D] Setter stor pris på omtanken! Håper vi får litt babystøv alle sammen.. Da er vi inne i første pp,spent spent spent[:)] Kanskje det klaffer seg med enn gang? "ønsketenkning"[:)] Håper hvertfall eg kanskje får september eller august barn,men tiden vil vise[:D] Har fått mensen nå,og skulle egentlig ikke hatt.. Hoppet av pillen idag så skulle ikke reagert så fort(er midt i brettet) Litt rart[:-] Men er sikkert ingenting

Har du det testet[:D] Åhh,så spennende!! IKKE KOM MENSEN!!! Vi prøver å skremme den vekk: BØØØ[;)] Prøvd lenge?

masse lykke til med prøvinga...håper dere slipper å vente for lenge.[:)]

her har du masse baby støv fra meg....

[8D]

Du kan låne mitt babystøv en måned! Jeg får ikke lov av legene å bli gravid på en liten stund. De siste to gangene fikk jeg bolle i ovnen bare jeg så på gubben... Lykke til!

hadde et fint bilde til deg, [8|] kom visst ikke frem [:(]

Lykke til måtte alt klaffe for dere så fort som mulig. Det håper jeg det gjør for alle dere prøvere der ute som så sårt ønsker seg en liten en.

Lykke til lisa79 hvor mange dager forbi forventet mens er du?
Jeg er på forventet mens dato, men føler meg kvalm(hjelper å spise) og har forhøyet temp, så jeg sitter å lurer(syk eller gravid) og håper(gravid, gravid, gravid).

så kjekt... du og alle andre lykke til med prøvinga!!!!

lykke til fra meg oxo! Sender over masse masse baby støv til deg[:D]

Tusen hjertelig takk for alle lykkeønskningene[:D] Eg blir så glad[;)] Har fått mensen nå,så etterpå skal meg og kjæresten kjøre på hverdag,flere ganger for dagen! *Hump hump* Takk for babystøvet[;)] Er sikker på at det vil funke! Ønsker dere alle ute her lykke til også! Denne måneden skal vi klare det jenter[;)] Gleder meg.. For en spennende tid.. Tenk,at om kanskje et år så har eg en baby? *Ønsketenkning*[:D] Er nå glad uansett eg[:)][:)]

Back
Topp