Vi har bestemt navn allerede!! :D

Live2Learn

Elsker forumet
Med nr 1 var det klart før ultralyd pga div årsaker..

Med nr 2 fikk han navn da han var 3 dager gammel..

Denne gang har vi det klart! :D

<3 Adrian <3 

;D

hei :)

Gratulerer med navnet! Veldig fint da :D er det ikke kjekt å ha det klart :) noen ganger så bare klaffer navnet :)
vi har og funnet ut hva jenta vår skal hete :) men vi har valgt å holde det hemmelig for familie og  offentligheten en stund til. noen hemmeligheter må en jo ha :P

Her har vi også funnet ut navnet :) 
Hadde litt merkelige omstendigheter når vi fant ut av var gravide. Så for oss ble det et naturlig valg. Fant nemlig ut at vi var gravide et par timer før samboeres farmor døde, helt plutselig. Og ho ønska seg så inderlig et oldebarn, og en jente ville vært fint. Så når vi da vi fikk beskjed om at det er en jente var det veldig spesiellt for oss.. Vi fant da raskt ut at navnet til lillefrøken skulle være etter mellomnavnet til hans farmor med en kombinasjon av min mormors mellomnavn :D

Og da ble det     *Nora Kristine *    <3

Navnet har jeg visst i mange år. Har elsket Fur Elise av Beethoven så lenge jeg kan huske. Både jeg, mamma og svigermor har Liv i navnet vårt og det liker jeg å videreføre, derfor blir det                   <3 Liv Elise <3

Så pene navn dere har valgt!

Vi har valgt navn. Siden vi prøvde en god stund før vi ble gravide, så har navnene vært klare lenge. Vi har valgt å offentliggjøre det slik at ingen rundt oss tar det fra oss.. Da har vi i allefall gitt beskjed hva vi har valgt :)

tessaeng skrev:
Vi fant da raskt ut at navnet til lillefrøken skulle være etter mellomnavnet til hans farmor med en kombinasjon av min mormors mellomnavn :D

Og da ble det     *Nora Kristine *    <3

veldig fint navn :)
vi skal kalle vår jente Signe-Kristine etter min bestemor med en komb. av samboerens oldemor :) nesten likt da ;)

Så kjekt at det er flere og mange fine navn her! :D 

jeg har tenkt på oppkalling og, men.. sorry, ingen av gubbene i familien har navn jeg hadde klart å bruke! :/ hehe =) 

Har sagt det til familie og venner, men har ikke annonsert det offentlig.. Utenom her da! :p

Så fine navn! Her har vi ikke tenkt tanken navn en gang! Blir det som storesøster så kommer denne til å være navnløs i 3 uker også :P

Vi har også bestemt oss for navn...
Det blir oppkalling fra begge sider faktisk....

Det blir mellomnavnet etter min bestefar og fornavnet til min samboers oldefar + samboerens mellomnavn...

Vi har alle 2 navn, så da må sistemann få det også...
Han skal hete Martin Mikael

For noen år siden fant jeg ut at jeg er i slekt med Marcello Haugen, en kjent synks healer fra gamle dager... For noen dager siden da jeg gikk på wikipedia for å lese litt om Marcello Hauguen, så fant jeg ut (og det var etter at navnet var bestemt) at Marcello er faktisk døpt Mikael Martin, da gikk det frysninger nedover nakken på meg...

Jeg har alltid likt navnet Martin, men har ikke fått det igjennom med de 2 andre jeg har barn med... Og så har jeg jo 3 døttre og bare 1 sønn da... (så blir kjekt med en sønn til)

MEN hvis det likevell skulle være ei jente der inne, så gjør vi det bare om til litt mer feminint og kaller henne for
Martine Mikaela, enkelt og greit :)

Back
Topp