Vi greide det igjen! :D

Kaktusheksa

Andre møte med forumet
Hurra, hurra :) Nå er mini nr. 2 på vei inn i vår lille familie, og jeg lusker meg inn til dere under et "hemmelig" nick foreløpig.. :) Unnskyld for det lite kreative nicket mitt forresten, det var det første som datt ned i hodet på mannen min da jeg spurte, for jeg kom ikke på noen ting.. :P

Jeg hadde positiv test fredag 28., og lørdag 29. september, og venta mensen den 30. Den kom heldigvis ikke :D Har foreløpig termin 11. juni i følge terminkalkulatoren her på BV, så er 5+3 i dag :) :) Gleder meg til å følge dere, og håper at vi blir en fin juni-gjeng :)
Vi har ei jente som blir 3 år i februar fra før av, så dette blir moro!

Jakobe4 skrev:
Gratulerer...:D

Tusen takk, og i like måte!! :D Gleder meg til å bli kjent med dere her inne!

Kaktusheksa skrev:

Jakobe4 skrev:

Samme her, Vært mye her inne før men har nytt nick og er litt hemmelig...Ikke det at jeg trur noen her kjenner meg igjen men klarer ikke glede meg helt over at jeg er gravid enda....Kan jo fortsatt gå galt... 

Jakobe4 skrev:

Kaktusheksa skrev:

Jakobe4 skrev:

Samme her, Vært mye her inne før men har nytt nick og er litt hemmelig...Ikke det at jeg trur noen her kjenner meg igjen men klarer ikke glede meg helt over at jeg er gravid enda....Kan jo fortsatt gå galt... 

Da er vi to :) Jeg vil også holde meg litt skjult fram til jeg vet at alt er ok, for alt jeg vet kunne jo du ha vært naboen min og "avslørt" meg, hehe! ;)

Er også veldig redd for at det skal gå galt, men jeg velger å tro det motsatte for at jeg ikke skal bli sprø. Har allerede begynt å bli kvalm, så det tolker jeg som et "godt" tegn :)) Tenker også å bestille en privat ul tidlig, så vi får en liten pekepinn på hvordan det går der inne!

Gratulerer så mye med nr to:)) 

Gratulerer så masse med en liten spire :-)

Gratulerer så mye og velkommen inn her :)

Vi har også en jente som blir 3 år i februar, så kanskje jeg vet hvem du er hvis du var på feb2010 ;)

Gratulerer :)))

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye og velkommen hit 

Back
Topp