Vi glemmer datoen hvert år vi visst....

VilSåGjerne

Forumet er livet
har vi vært sammen for lenge kanskje???[8D]køddaaaaaaaaaaa[:)]
 
 
satt på jobb i dag og studerte noen datoer, plutselig gikk det opp ettlys for meg, dagen i går som var den 20 Mai, hadde vi 8 års dag........
 
 
ER DET VIRKELIG MULIG Å GLEMME NOE SÅNT?????????????[8|]
 
hehe...her er det mannen som husker på alle disse søte datoene til oss...men årsdagen og bryllupsdagen skal jeg oxo huske[;)]
hihi[:D] du får gjøre det godt igjen å invitere han med ut på middag da vøtt[:D]
GRATTIZ m dagen som var[;)]
 
Gratulerer. [:D]
 
Fort gjort å glemme sånt, når man har tankene på noe helt annet.
Dere får feire litt til helga i stedet da.
 
ORIGINAL: CiZz82

hehe...her er det mannen som husker på alle disse søte datoene til oss...men årsdagen og bryllupsdagen skal jeg oxo huske[;)]
hihi[:D] du får gjøre det godt igjen å invitere han med ut på middag da vøtt[:D]
GRATTIZ m dagen som var[;)]

 
 
 
ppppppsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[:)] var jo jeg som kom på det først hihi[:D] bør være omvendt syntes jeg[:D]
 
Kanskje bra dere glemmer den begge to da?[8|] Litt surt hvis bare en av dere husker den og ikke den andre.....
Men går fint an å glemme sånt[:)] Har ofte vært langt på dag før eg har husket enkelte dager..... men mannen
er enda verre... er stort sett eg som husker på sånt av oss[;)]
 
Men uansett: Gratulerer med dagen deres på etterskudd da[;)]
 
ORIGINAL: Hope

Kanskje bra dere glemmer den begge to da?[8|] Litt surt hvis bare en av dere husker den og ikke den andre.....
Men går fint an å glemme sånt[:)] Har ofte vært langt på dag før eg har husket enkelte dager..... men mannen
er enda verre... er stort sett eg som husker på sånt av oss[;)]

Men uansett: Gratulerer med dagen deres på etterskudd da[;)]

 
Signerer denne slik er det her også.
 
ORIGINAL: Hope

Kanskje bra dere glemmer den begge to da?[8|] Litt surt hvis bare en av dere husker den og ikke den andre.....
Men går fint an å glemme sånt[:)] Har ofte vært langt på dag før eg har husket enkelte dager..... men mannen
er enda verre... er stort sett eg som husker på sånt av oss[;)]

Men uansett: Gratulerer med dagen deres på etterskudd da[;)]

 
 
hehehe, tusen takk for det[:D]
 
ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: CiZz82

hehe...her er det mannen som husker på alle disse søte datoene til oss...men årsdagen og bryllupsdagen skal jeg oxo huske[;)]
hihi[:D] du får gjøre det godt igjen å invitere han med ut på middag da vøtt[:D]
GRATTIZ m dagen som var[;)]




ppppppsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[:)] var jo jeg som kom på det først hihi[:D] bør være omvendt syntes jeg[:D]

 
ja ikke sant..[:D] men da kan dere gå ut på date sammen så siden du var første mann ut så må HAN betale...hehe[:D] så kansje han sier gratulere først neste år[:D] haha[:D]hihi[:D]
uanz...feire må dere...det blir vi aldri for gammel til,for det er ALLTID koz med en aldri så liten DATE[:D][:)][:D]
 
ORIGINAL: CiZz82

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: CiZz82

hehe...her er det mannen som husker på alle disse søte datoene til oss...men årsdagen og bryllupsdagen skal jeg oxo huske[;)]
hihi[:D] du får gjøre det godt igjen å invitere han med ut på middag da vøtt[:D]
GRATTIZ m dagen som var[;)]


 
 
får vel feire litt til helgen når vi skal vekk[:)]


ppppppsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[:)] var jo jeg som kom på det først hihi[:D] bør være omvendt syntes jeg[:D]


ja ikke sant..[:D] men da kan dere gå ut på date sammen så siden du var første mann ut så må HAN betale...hehe[:D] så kansje han sier gratulere først neste år[:D] haha[:D]hihi[:D]
uanz...feire må dere...det blir vi aldri for gammel til,for det er ALLTID koz med en aldri så liten DATE[:D][:)][:D]
 
ka skjedde der??????????[8|][:D]
 
 
det jeg skrev var at vi får feire litt i helgen siden vi skal vekk[:D]
 
ORIGINAL: Ivara

Fort gjort! Dere har jo litt å tenke på for tida så at sånne datoer kan gå litt i glemmeboka er kanskje ikke så rart.

Men gratulerer med 8års dagen da [:)]

 
 
var akkurat det samboer sa til meg i dag[:D]
 
Gratulerer med 8 års dagen[:)]
Vi klarer ikke glemme den dagen vi, for vi giftet oss på dagen 5 år etter første møte, å det er dagen før vår datter fyller år[:D]
Men det er skjelden vi feirer, for alt fokuset går til dattera!!![:)]
 
Da ligger jeg litt etter i løypa enn deg, har 8 års dag den 17. juni vi. Tenk at man har vært gift så lenge da.
 
Back
Topp