Vi gjorde det...

Miriamsmams

Glad i forumet
Altså tok ei sengerunde i sta... i 12-13 tiden. Etter det har jeg hadd rier med tak i magen og korsryggen hver 15 minutt, og murringer i korsrykk.. noen som har opplevd dette før??
 
Jeg fødte et og et halvt døgn etter sex... Men vi hadde sex hver dag de siste dagene så tror egentlig ikke det var derfor. Da var det nok heller fordi jeg fikk modningsakupunktur også den samme dagen. Har stor tro på akupunktur!
 
etter å ha prøvd det samme i går så har jeg hatt masrier/rier i hele natt med 10-15 min mellomrom men avtok i løpet av natta desverre. hadde liksom håpet at det satte fødselen i gang men.
 


Miriamsmams skrev:
Altså tok ei sengerunde i sta... i 12-13 tiden. Etter det har jeg hadd rier med tak i magen og korsryggen hver 15 minutt, og murringer i korsrykk.. noen som har opplevd dette før??

Har du??! :) Så spennende!!!
Gjett om jeg skal pule etterpå! Seriøst, jeg gidder ikke mer. Haha! :P I dag har jeg gått rundt med steinhard, og da mener jeg steinhard mage i hele dag. Akkurat som jeg har en stoooor kynner. Kjempe ubehagelig! 

Det skjedde sist jeg gikk med vesla også. Men da var jeg gått 5 dager over UL terminen, men det skal sies at det er uvisst om det er akkurat det som utløste det hele. Men det er jo ikke umulig :) Når har du egentlig termin? Føler meg VELDIG moden, så det er ikke helt umulig at det hadde funket da :)
 


turboquattro skrev:
etter å ha prøvd det samme i går så har jeg hatt masrier/rier i hele natt med 10-15 min mellomrom men avtok i løpet av natta desverre. hadde liksom håpet at det satte fødselen i gang men.


:( ja jeg sa til samboeren min at hvis dette er noe så skjer det ikke før i morra. for det tar seg ikke opp.. 

Jeg har ul termin 24 janusar og mens termin 17 jaanuar. Lurer på om jeg skulle gjort no brystmassasje eller no for å få tak på riene..
 


Miriamsmams skrev:


turboquattro skrev:
etter å ha prøvd det samme i går så har jeg hatt masrier/rier i hele natt med 10-15 min mellomrom men avtok i løpet av natta desverre. hadde liksom håpet at det satte fødselen i gang men.


:( ja jeg sa til samboeren min at hvis dette er noe så skjer det ikke før i morra. for det tar seg ikke opp.. 

Jeg har ul termin 24 janusar og mens termin 17 jaanuar. Lurer på om jeg skulle gjort no brystmassasje eller no for å få tak på riene..

Ja, prøv nå som du har takene :) Jeg har prøvd med bare brystpumpe i dag, og det fungerer ikke hos meg.. :(
 


Eldorado skrev:


Miriamsmams skrev:


turboquattro skrev:
etter å ha prøvd det samme i går så har jeg hatt masrier/rier i hele natt med 10-15 min mellomrom men avtok i løpet av natta desverre. hadde liksom håpet at det satte fødselen i gang men.


:( ja jeg sa til samboeren min at hvis dette er noe så skjer det ikke før i morra. for det tar seg ikke opp.. 

Jeg har ul termin 24 janusar og mens termin 17 jaanuar. Lurer på om jeg skulle gjort no brystmassasje eller no for å få tak på riene..

Ja, prøv nå som du har takene :) Jeg har prøvd med bare brystpumpe i dag, og det fungerer ikke hos meg.. :(

Joda massering gir"a rier :p men tror jeg må holde på ganske lenge hvis det skal fortsette av seg selv. Nei nå er jeg veldig spent så jeg tror jeg legger meg tidlig i dag
 
Back
Topp