Vi gifter oss!

*Gullungene*

Forumet er livet
....da er kirke og lokale booket [:)] Mulig vi endrer kirke (pga tidspunkt for vielsen),
men må høre om den andre vi tenker på er ledig.

30.07.2011

Har ikke sagt det til andre enn forlovere, familie og noen venner enda,
så dere som har meg på f.book, ikke skriv noe om det der enda [:D]

I helgen skal jeg prøve brudekjole, og jeg gleeeeeeder meg!!!

Kom gjerne med brudekjoletips.
Kan jeg få se din??

Åh, jippi, så koselig med bryllup, gratulerer!!

Brudekjole ja - jeg kjøpte jo min på Finn jeg - 2.500 kroner for kjole, sko, underskjørt og slør... og så brukte jeg vel 500 på å få den sydd om - og så solgte jeg den for samme pris etterpå [8D]

Her er min kjole (det er en Agape-kjole som opprinnelig var stroppe- og ermeløs - hun jeg kjøpte den av hadde fått laget på ermer, og så fikk jeg laget på de hvite stroppene over skuldrene):

Har funnet en side med brudepikekjoler da [:D][:D]
Lest litt om folk som har bestilt der i fra, og de har stort sett
vært veldig fornøyde. Billige!!!

http://www.butterflyxc.com/

Her er noen eksempler

ORIGINAL: lenemor

Åh, jippi, så koselig med bryllup, gratulerer!!

Brudekjole ja - jeg kjøpte jo min på Finn jeg - 2.500 kroner for kjole, sko, underskjørt og slør... og så brukte jeg vel 500 på å få den sydd om - og så solgte jeg den for samme pris etterpå [8D]

Her er min kjole (det er en Agape-kjole som opprinnelig var stroppe- og ermeløs - hun jeg kjøpte den av hadde fått laget på ermer, og så fikk jeg laget på de hvite stroppene over skuldrene):

Åååå [:D][:D][:D] VAKKERT!!!!
Og utebryllup da, DRØMMEN [:)][:)][:)]

Jeg bestilte kjole til både meg og Bertine fra www.jkdress.com.. Kjempefornøyd! Måtte legge opp litt fordi jeg bestilte for lang med vilje, hadde ikke kjøpt sko enda nemlig.. Totalt kom det på under 3000 kr..[:D]

[:)] så koselig, gratulerer så masse med satt dato.
Tips til kjoler kristinsbrudesalong har flyttesalg nå. Masse nydelige kjoler der.
Så anbefaller deg å ta en tur innom.
http://www.kristinsbrudesalong.no/

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg bestilte kjole til både meg og Bertine fra www.jkdress.com.. Kjempefornøyd! Måtte legge opp litt fordi jeg bestilte for lang med vilje, hadde ikke kjøpt sko enda nemlig.. Totalt kom det på under 3000 kr..[:D]

Så NYYYYYDELIGE!!!!!
Skal se innom siden :)

superberta: Sååå mange fine kjoler da :)
Så en del brudepikekjoler som jeg falt pladask for.

Eks:

Gratulerer! [:D]
Å se på brudekjoler er spenende!

Grattis[:)] Jeg har ingen brudekjole å vise frem[8D]

ORIGINAL: silje a

[:)] så koselig, gratulerer så masse med satt dato.
Tips til kjoler kristinsbrudesalong har flyttesalg nå. Masse nydelige kjoler der.
Så anbefaller deg å ta en tur innom.
http://www.kristinsbrudesalong.no/

TAKK for tipset!!!
Mulig jeg tar turen med min svigrinne dit i dag[:)][:)]

Gratulerer, så koselig med bryllup[:D][:D]

Kan desverre ikke hjelpe med kjole foreløpig - skal på prøvetime selv i ettermiddag[:D][:D]
Men det er utrolig mange flotte kjoler hvis du søker rundt på nettet[:)]

SÅ fantastisk gøy! Gratulerer så masse!!!

svigermor sydde min kjole. Den er i silke fra Thailand, og mønster fant jeg på en amerikansk nettbutikk[8D]. KJolen kosta meg 1500kr[:D]. Mannen kjøpte seg en fin dress, å så sydde svigermor vest og slips til han. tanten min lagde buketten (visste ingenting om hvordan den såg ut før dagen[8D]), å mamma lagde bryllupskaken. sjokoladekake inni og sukkerpasta utenpå[8D]

ORIGINAL: lille*frø

SÅ fantastisk gøy! Gratulerer så masse!!!

svigermor sydde min kjole. Den er i silke fra Thailand, og mønster fant jeg på en amerikansk nettbutikk[8D]. KJolen kosta meg 1500kr[:D]. Mannen kjøpte seg en fin dress, å så sydde svigermor vest og slips til han. tanten min lagde buketten (visste ingenting om hvordan den såg ut før dagen[8D]), å mamma lagde bryllupskaken. sjokoladekake inni og sukkerpasta utenpå[8D]

Sydd selv???
WOOOOW, den var jo KNALLLLLFIIIIN!!!

Gratulerer så mye!! Nydelige brudepikekjoler du har sett på i alle fall. Kos deg med kjoleprøving[:)][:)]

ORIGINAL: ..H..

gratulerer så masse[:D][:D] har ingenting og vise frem selv[8D] men kan tenke meg det blir vanskelig og velge[;)]

Har funnet et merke jeg liker nå, så tipper det blir en av det.
Meeen....man vet jo aldri [;)]

Så gøy!!!
Blir det Mære kirke eller?

ORIGINAL: Actrine

Så gøy!!!
Blir det Mære kirke eller?

Nei, dersverre!
Hadde ikke tiden vi ønsket.

ORIGINAL: *Gullungene*

ORIGINAL: ..H..

gratulerer så masse[:D][:D] har ingenting og vise frem selv[8D] men kan tenke meg det blir vanskelig og velge[;)]

Har funnet et merke jeg liker nå, så tipper det blir en av det.
Meeen....man vet jo aldri [;)]

Må bare si ifra at de på JKdress også syr kjoler etter bilde man sender dem..[;)]  Søk rundt på forskjellige forum, så ser du at det er mange som er fornøyde med det og..[:)]

Det er jo dyrt å gifte seg, så vil man spare penger, så kan det være mye å spare..

Back
Topp