Vi fortalte det i dag

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Vi fortalte der til den kommende storebror i dag, han blei skikkelig lei seg.. det verker i hele meg for jeg vil sånn at han skal ha det bra. Men han vil virkelig ikke bli storebror. Dette er samboer sin sønn på 9 år, og han hr vært enebarn hos faren sin alltid. Han har en eldre søster hos sin mor. jeg ønsker sånn at han skal glede seg over det som skjer, men jeg forstår så godt at han er redd for forandringen som har kommet. :sad010

Skjønner godt dette er vondt for deg og dere ❤ Bare gi han tid, gi bekreftelse på følelsene og gjør han helt sikker på at han ikke blir mindre verdt til tross for enda et familiemedlem - at dere fortsatt elsker han like høyt ❤ Jeg tror med tid, gode samtaler og masse kjærlighet så kommer dette til å gå seg til etterhvert ❤

Klem til deg, gode du ❤

Jeg var selv eldre enn han da jeg fikk søsken. Husker det var helt forferdelig da jeg ble fortalt. Hadde vært alene i mange år og trives med det. Men det gikk seg fort til, og jeg elsket det da babyen kom! Kunne aldri sett for meg en liv uten nå:happy:
Håper det går seg til hos dere!:Heartpink

Tusen takk <3 Han gråt så tungt og det var så vondt å høre på, men vet jo så godt at bare fordi det kommer en til så må man ikke dele på den kjærligheten som er, det blir bare enda mere kjærlighet <3
Vi har pratet så mye om det å få flere barn jeg og gubben, for hans sønn er så aleine om alt av gleder. Håper så inderlig han ser hvor mye ett søsken kan gi av rikdom i familien <3

Back
Topp