Tirnanog
Elsker forumet
Barnehageplass til Ella [:D] Rettere sagt, det er vel mer dagmamma?! Childminder heter det og det er 6 barn alt i alt (til enhver tid). Kort fortalt: det er et par som har startet opp sin egen private barnehage og de holder til huset sitt. De har bygt på og de har to kjempe store rom til barna. Et til å leke i og et til hobby og teging / spise mat. Kjempe stor hage og eget do. Gulvet er i kjempmyk gummi som gjør det knall- og fallsikkert, og ellers tar de med barna til lekegrupper, i parken etc. [:)]
Har sett dagbøkene de skriver til hvert barn + perm med tegninger de lager etc. De er kjempe profesjonelle og veldig nøye på at de får med seg og skriver ned den minste bevegelse barnet gjør. Hvor mange ganger de skifter bleie per dag, hva som er i bleia, hvordan blåkulen kom på kneet, hvor ivrige de er i lek, hva de spiste og hva de likte / likte ikke.
Så dette blir bra! Og jeg får en ekstra dag i uka med jobb! [:)]
Så nå skal jeg jobbe mandager, onsdager og fredager!
Har sett dagbøkene de skriver til hvert barn + perm med tegninger de lager etc. De er kjempe profesjonelle og veldig nøye på at de får med seg og skriver ned den minste bevegelse barnet gjør. Hvor mange ganger de skifter bleie per dag, hva som er i bleia, hvordan blåkulen kom på kneet, hvor ivrige de er i lek, hva de spiste og hva de likte / likte ikke.
Så dette blir bra! Og jeg får en ekstra dag i uka med jobb! [:)]
Så nå skal jeg jobbe mandager, onsdager og fredager!