Vi fikk huset!

gira

Forumet er livet
JIPPIIIIIYAAAAJEEEII.
Vi fikk huset til slutt.
Ble en tøff budrunde, hadde konstant kynnere i tre timer mens det pågikk...hihi.
Akkurat passe stort hus for oss, og gjett hvem som skal innrede barnerom nå!?

Er vel forplikta til å ha en heidundrende innflyttningsfest for alle i JUNI KLUBBEN da.

Gratulerer med huskjøp!!!! Så flott da[:)]
Heldiggris[:)]

Kommer GJERNE på innflytningsfest ja, gleder meg allerede[:D]

yeeej gleder meg alerede til innflyttningsfesten

gratulerer som ferske hus eigere da[:D]å husk bilder er pålagt så fort som mulig[;)](spesielt av barnerommet[:D])

gratulerer deg her også, er absoluttklar foe en innflyttingsfest ja. også blir det jo kjempekos å innrede babyrom[:D][:D] så da var det vel verdt de tre timene med kynnere til slutt[;)]

Grattulererer med nytt hus, da! Så bra at dere fikk det... Og selvsagt kommer jeg på innflytningsfest. Kanksje kan vi ta det over nettet.... Så populært med nettmøter for tiden, så hvorfor ikke nettfest???

Gratulerer med nytt hus!!!! Så moro at dere fikk det [:D] Blir gjerne med på en skikkelig innflytningsfest ja, hehe.

Grattis me huset :-) I do know the feeling, e kje så lenge siden vi sjøl flyttet inn i huset vårt! Det e så ubeskrivelig deilig å vite at vi har vårt eget. Kanskje vi skal ta en felles innflyttningsfest..hehe, etter at nurkene våre e kommet til verden ...Lykke til vertfall.

Grattis med nytt hus!

jeg vil også ha hus...[&:][:(]
grattis så mye..
venter i spenning på bilder[:D]

gratulerer med nytt hus, håper dere vil trives[;)]

Kommer å henter dere alle til innflyttingsfest
Men det blir etter at alle har fått sine skjønne små ut......

Gratulerer med det nye huset, tenker det er en lettelse å vinne budrunden. Husker det selv fra vi bydde på huset vårt [:D]

Grattis med huset!![;)]

Gratulerer med hus[:D][:D]

Back
Topp