Vi fikk huset!

Gratulerer med hus :) så gøy :) når får dere ta over :)

Gratulerer :D

Gratulerer så mye :-) :-)

Ja, det er lov, Frøken Fryd. Selger kan velge hvilken budgiver de vil, selv uten høyeste bud :-)

gratulerer så mye,gøy da :) vi har akkurat vært gjennom det samme vi også :)
så innen ti uker er vi inne i nytt hus og har en bebi til,morro:)
masse lykketil med allt,så spennende :)

Gratulerer så mye :-) :-)

Ja, det er lov, Frøken Fryd. Selger kan velge hvilken budgiver de vil, selv uten høyeste bud :-)
Så greit da! Gjelder å kjenne dem som selger huset da hvis man ikke har har en formue på x antall kr i baklomma...
Håper jeg får mulighet til å eie et hus en gang :)

Tusen takk alle sammen! SÅ utrolig godt å endelig få bolig som er vår - vi har bodd hos mine foreldre nå fram til vi fant noe. Følte det begynte å bli ett skikkelig stressmoment så NÅ kan vi slappe av helt til overtakelse... Da må vi bare trå til og rive ut det som skal rives ut og kjøre turer på søpla ;)

Så greit da! Gjelder å kjenne dem som selger huset da hvis man ikke har har en formue på x antall kr i baklomma...
Håper jeg får mulighet til å eie et hus en gang :)

Kan tydeligvis lønne seg med bekjente da ja :-) Vi holdt veldig på å få en leilighet med nest høyeste bud for Moen år tilbake, fordi vi tilbød mer passende overtakelsesdato mm enn de med høyest. Men de forhandla deg fram og valgte høyeste til slutt...:-)

Gratulerer så mye!!!!! :)
Det må være utrolig deilig! :)
Selv venter vi på lånesøknad, noe som tar en laaang stund..
Merker stresset, med tanke på at sommer og baby er rett rundt hjørnet. Så kan tenke meg hvor bra det føles for dere nå! :)
Greit å kjenne noen ja! :)

Merker stresset, med tanke på at sommer og baby er rett rundt hjørnet. Så kan tenke meg hvor bra det føles for dere nå! :)

Kjenner til følelsen... har vært ett skikkelig stressmoment altså, men nå er heldigvis det over for vår del. Nå må vi bare samle sammen folk så vi blir ferdige til babyen kommer :)

Håper det går rette veien for dere også snart :)

Back
Topp