Vi fikk en super

Kona til ET

Forumet er livet
festlig reaksjon fra min svigermors mann da vi på familiens julebord i går fortalte at det er et barnebarn til på vei... hihi... Den rolige, ordentlige mannen beynte å klappe og hoppet av glede faktisk :)) Da er det moro å komme med gode nyheter da :))

Noen andre som har fortalt sine nære og kjære enda???

Ja her vet familien min det og alle mine kolleger. Familien bare vente på at det skulle skje, så de ble glade. ;)

Svigers vet ikke enda, har mast på sambo at han skal si det til de, men han er litt treg med å få ut fingeren.

Me tenkte å fortelle det til jul. Men eg syns det er litt tidleg, er ca 10 veker på veg da.. Vil vente lengst muleg pga gutten vår. Da slipper ventetida å bli så lang:-)

Så artig, blei skikkelig glad han da:)
vi ønsker ikke å fortelle det til noen enda, har tenkt litt til ul, men samtidig kunne eg tenkt meg å venta enda lenger...

Så kjekt at han ble så glad:) Her venter vi lengst mulig med å fortelle noen det. Tenkte å scrappe ett kort til jul til familen om at vi venter nr2 nå

Så kjekt da :)

Vi har fortalt det til familie og nære venner..alle ble kjempeglade :)

Her vet alle det :P

Dette er første barnebarnet på begge sider....og første oldebarn på begge sider....så er ganske mange som er glade og venter spent....ligger litt press på meg nå :P hehe.

men bare koselig da....alle er helt i hundre :P

HAHAHAHA, HERLIG!!!!!

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner. Men prøver og holde det inne så lenge som mulig!!!!

Back
Topp