Vi fikk brev fra UNN idag

babyT

Forumet er livet
og der står det at de har mottatt alle relevante papirer og prøvesvar og at vi er kalr for icsi-behandling [:)] Så da kan jeg begynne å ringe inn mens. Blir spennende å se når vi fpr begynne med selve forsøket.

OBS jeg var nok litt sjapp med ny post til deg her, da fikk jeg svar på det jeg spurte om. Lykke til håper at mensen kommer snart for deg, kanskje du starter samtidig med meg, jeg starter etter neste mens, blir nesespray i begynnelsen av april rundt 5-7 tenker jeg og uttak i uke 19, førsten av may.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: babyT?

og der står det at de har mottatt alle relevante papirer og prøvesvar og at vi er kalr for icsi-behandling [:)] Så da kan jeg begynne å ringe inn mens. Blir spennende å se når vi fpr begynne med selve forsøket.

ååå så bra da [:D][:D][:D] starter du med spray på dag 20 i neste syklus da?

aner ikke når vi kan starte opp. Det står at vi ikke er garantert behandling ved første henvendelser, så vi får se...

hmmm...håper det ikke tar lang tid...[:)]

Hvor lenge bruker man spray? Når starter man med sprøyter og hvor lenge tar men dem? Har tusen spørsmål i hodet nå... Alt ble plutselig så virkelig når brevet kom.

Som dere kan se på tickeren så skal vi til Tokyo (uke 18). Høres kanskje rart ut, men vil helst ikke være midt i sprøyteperioden da...

Hvor lenge bruker man spray? Når starter man med sprøyter og hvor lenge tar men dem? Har tusen spørsmål i hodet nå... Alt ble plutselig så virkelig når brevet kom.

Som dere kan se på tickeren så skal vi til Tokyo (uke 18). Høres kanskje rart ut, men vil helst ikke være midt i sprøyteperioden da...

Det kan variere litt men standard prosedyren på lang protokoll er:

• 14 dager med full dose spray
  • sprøyter +spray til eggene er modne mest vanlig 9-12-14 dager tror jeg, varier om folliklenevokser med 1-2 mm i døgnet.
  • etter sprøyter - eggløsningssprøyta etter siste sprøytedag med stimulerendes hormoner, den dagen også spray - 2 dager etter el-sprøyta uttak. Insetting mest vanlig i Norge 2 dager etter uttak.
  • Progrestrone tilskudd i krem eller kapsler vaginalt fra egguttak og så blir det vel 17 dager tilsammen eller litt kortere, dersom gravid så er jeg usikker noen fortsetter med progrestrone tilskudd og andre ikke.

ORIGINAL: twinanne

Det kan variere litt men standard prosedyren på lang protokoll er:
  • 14 dager med full dose spray
  • sprøyter +spray til eggene er modne mest vanlig 9-12-14 dager tror jeg, varier om folliklenevokser med 1-2 mm i døgnet.
  • etter sprøyter - eggløsningssprøyta etter siste sprøytedag med stimulerendes hormoner, den dagen også spray - 2 dager etter el-sprøyta uttak. Insetting mest vanlig i Norge 2 dager etter uttak.
  • Progrestrone tilskudd i krem eller kapsler vaginalt fra egguttak og så blir det vel 17 dager tilsammen eller litt kortere, dersom gravid så er jeg usikker noen fortsetter med progrestrone tilskudd og andre ikke.

Hvilken syklusdag starter man med spray?

så bra! [:)]
håper dere får starte snart [:)]

Ville bare si at jeg synes det er veldig trivelige folk på UNN. Ønsker deg masse lykke til når du kommer deg igang. 

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Ville bare si at jeg synes det er veldig trivelige folk på UNN. Ønsker deg masse lykke til når du kommer deg igang. 

Godt å høre. Synes jo de har virka veldig hyggelige de gangene jeg har snakka med dem på telefon, så blir spennende å treffe dem.

ORIGINAL: dumidalia

så bra! [:)]
håper dere får starte snart [:)]

Endelig[:D][:D][:D][:D]

håper mensen kommer snart[:D]

Så bra at dere endelig har fått svar[:)]
Håper dere slipper til på første mens

ORIGINAL: enlitenen

Så bra! Da er dere snart i gang! [:D]

Back
Topp