Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: babyT?
og der står det at de har mottatt alle relevante papirer og prøvesvar og at vi er kalr for icsi-behandling [:)] Så da kan jeg begynne å ringe inn mens. Blir spennende å se når vi fpr begynne med selve forsøket.
Hvor lenge bruker man spray? Når starter man med sprøyter og hvor lenge tar men dem? Har tusen spørsmål i hodet nå... Alt ble plutselig så virkelig når brevet kom.
Som dere kan se på tickeren så skal vi til Tokyo (uke 18). Høres kanskje rart ut, men vil helst ikke være midt i sprøyteperioden da...
ORIGINAL: twinanne
Hvor lenge bruker man spray? Når starter man med sprøyter og hvor lenge tar men dem? Har tusen spørsmål i hodet nå... Alt ble plutselig så virkelig når brevet kom.
Som dere kan se på tickeren så skal vi til Tokyo (uke 18). Høres kanskje rart ut, men vil helst ikke være midt i sprøyteperioden da...
Det kan variere litt men standard prosedyren på lang protokoll er:
- 14 dager med full dose spray
- sprøyter +spray til eggene er modne mest vanlig 9-12-14 dager tror jeg, varier om folliklenevokser med 1-2 mm i døgnet.
- etter sprøyter - eggløsningssprøyta etter siste sprøytedag med stimulerendes hormoner, den dagen også spray - 2 dager etter el-sprøyta uttak. Insetting mest vanlig i Norge 2 dager etter uttak.
- Progrestrone tilskudd i krem eller kapsler vaginalt fra egguttak og så blir det vel 17 dager tilsammen eller litt kortere, dersom gravid så er jeg usikker noen fortsetter med progrestrone tilskudd og andre ikke.
ORIGINAL: Prinsessa i tårnet
Ville bare si at jeg synes det er veldig trivelige folk på UNN. Ønsker deg masse lykke til når du kommer deg igang.