vi fant hjertelyden :)

tyren86

Forelsket i forumet
på fredag fant jeg hjertelyden til lille snømannen vår <3 I dag fant vi den igjen, men lenger opp enn skambenet . så tydelig at lille snømannen har flyttet seg lenger opp. er uke 9+3 i dag :)

Svigerfar fikk også høre på lyden i dag :)
 
så gøy :D gratulerer:) har funnet den en gang jeg også, men nå finner jeg bare min tror jeg :p
 
Hvor får man kjøpt sånne man kan høre hjertelyden på ??? :p jeg å vil ha hehe
 
åh... nå fikk jeg skikkelig lyst til å få tak i en dopler.... egentlig ikke veldig fan av å ha d hjemme, meeeen har så lyst nå å få skikkelig bevis på at lille frøet er der inne.... uke 12 på onsdag....så alt er sikkert bra, meeeeen..... hemeligheten er avslørt for barna, men kjenner jeg ikke greier å slappe helt av.... mixt feelings.... var jo ikke heeelt planlagt. kjenner entusiasmen min går veldig i bølger, selv om jeg mest gleder meg nå....
 
har også lyst på sånn meen vet at den sikkert ikke kommer til å bli så mye bruk så skla klare å vente til jordmor timen :=) da får jeg høre :)
 
tror jeg kan få lånt meg en. var hos j.m på fredag oh hadde håpet skikkelig på å få høre hj.lyd, meeeen ho ville ikke. var 11+3 da...
 
Back
Topp