Vi førstegangs med desember spirer ❤

Huff leit å høre du har opplevd dt:HeartpinkSå spennende med ultralyd da:) håper uken går fort:) hvor langt er du på vei da?:) jeg har hatt to tul :) en i uke 6+1,en i uke 8+6 og nå i morgen :) dette fordi jeg i oktober i fjor ble gravid utenfor livmoren å fjernet en eggleder i en akutt operasjon.. :sorry: ble gravid igjen i januar å mistet i spontanabort hvor jeg på ny havnet på sykehuset pga mistanke for ny exu.. .. Så måtte derfor sjekkes tidlig så de evt kunne reddet siste eggleder dersom det hadde vært utenfor igjen. Heldigvis satt spiren riktig denne gangen å klorte seg fast, men siden jeg er litt vel brent etter å mistet to på bare et par mnder ville gynekologen min roe meg ned med å gi meg i uke 8-9 og, uten at jeg måtte spørre :shy: å timen i morgen satte han opp fordi han vil sjekke at alt er bra før han henviser meg videre til sykehuset. Jeg har fått verdens beste oppfølging, noe som er gull verdt for meg ihvertfall :Heartred
Uff, unner ingen å oppleve noe sånt :(
Veldig bra at du får så fin oppfølging! :)
Merker jeg gruer meg litt til ul neste uke, tenk om det ikke er som det skal.
 
Uff, unner ingen å oppleve noe sånt :(
Veldig bra at du får så fin oppfølging! :)
Merker jeg gruer meg litt til ul neste uke, tenk om det ikke er som det skal.

Skjønner godt at du gruer deg, det tror jeg er helt naturlig når man har opplevd å miste...men vi må bare prøve å glemme så godt man kan, å håpe at det hår bra denne gangen :) vi er jo kommet så langt nå, så oddsen er med oss :) kjenner jeg gruer meg litt jeg å for om alt er ok med nakkefold osv, men man må bare ta det som det kommer å håpe på det beste :) jeg kommer nok til å legge ut her på skjult forum når jeg er ferdig i morgen, med forhåpentligvis gode nyheter :Heartbigred
 
Skjønner godt at du gruer deg, det tror jeg er helt naturlig når man har opplevd å miste...men vi må bare prøve å glemme så godt man kan, å håpe at det hår bra denne gangen :) vi er jo kommet så langt nå, så oddsen er med oss :) kjenner jeg gruer meg litt jeg å for om alt er ok med nakkefold osv, men man må bare ta det som det kommer å håpe på det beste :) jeg kommer nok til å legge ut her på skjult forum når jeg er ferdig i morgen, med forhåpentligvis gode nyheter :Heartbigred
Ja, vi får ikke gjort så mye mer enn å håpe:)

Masse lykke til i morgen :)
 
det er nok min første også :) ikke planlagt, gikk på piller og kjæresten dro etter det ble bekreftet, men gleder meg likevel. har mange rundt meg som stiller opp og støtter meg :) er ganske heldig, og følelsen av å kjenne graviditeten på kroppen er bare helt fantastisk! så mye å se frem til.

12+2 i dag, kontroll i morgen. er spent og nervøs på om alt står bra til, mange skumle tanker, men kjenner st jeg gleder meg også. etter i morgen føler jeg at jeg kan begynne å glede meg uten at det er for tidlig :)
 
det er nok min første også :) ikke planlagt, gikk på piller og kjæresten dro etter det ble bekreftet, men gleder meg likevel. har mange rundt meg som stiller opp og støtter meg :) er ganske heldig, og følelsen av å kjenne graviditeten på kroppen er bare helt fantastisk! så mye å se frem til.

12+2 i dag, kontroll i morgen. er spent og nervøs på om alt står bra til, mange skumle tanker, men kjenner st jeg gleder meg også. etter i morgen føler jeg at jeg kan begynne å glede meg uten at det er for tidlig :)
Så spennende :) Masse lykke til på kontroll :D
Fortell hvordan det går :)
 
Så spennende :) Masse lykke til på kontroll :D
Fortell hvordan det går :)

fikk høre en fantastisk og sterk hjertelyd ♥️ nå er det bare å begynne å telle ned til ultralyd og kanskje kjønn? gleder meg til å lese andres opplevelser rundt det samme :)
 
Er det egentlig mulig å kjenne liv i uke 12+5?
Kjente en slags "rumling" helt nederst i magen. Aldri kjent før :p
 
Heisann! Noen som har vært på ultralyd i det siste? Vi skal idag.. Privat i uke 16, fordi jeg muligens er lenger på vei og pappaen ikke kan på oul om tre uker.. Men jeg er SÅ nervøs... Frem til nå har jo fokuset bare vært på at hjertet slår, og da har alt vært fint. Men idag får jeg beskjed om alt faktisk ser fint ut med lille!! Føler meg virkelig ikke gravid idag, og forbereder meg ubevisst pga en følelse av at noe er gale med lille.... Noen andre som har vært slik og har gode tips? :)
 
Heisann! Noen som har vært på ultralyd i det siste? Vi skal idag.. Privat i uke 16, fordi jeg muligens er lenger på vei og pappaen ikke kan på oul om tre uker.. Men jeg er SÅ nervøs... Frem til nå har jo fokuset bare vært på at hjertet slår, og da har alt vært fint. Men idag får jeg beskjed om alt faktisk ser fint ut med lille!! Føler meg virkelig ikke gravid idag, og forbereder meg ubevisst pga en følelse av at noe er gale med lille.... Noen andre som har vært slik og har gode tips? :)

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :) spent på å høre hvordan det går :)
 
Heisann! Noen som har vært på ultralyd i det siste? Vi skal idag.. Privat i uke 16, fordi jeg muligens er lenger på vei og pappaen ikke kan på oul om tre uker.. Men jeg er SÅ nervøs... Frem til nå har jo fokuset bare vært på at hjertet slår, og da har alt vært fint. Men idag får jeg beskjed om alt faktisk ser fint ut med lille!! Føler meg virkelig ikke gravid idag, og forbereder meg ubevisst pga en følelse av at noe er gale med lille.... Noen andre som har vært slik og har gode tips? :)
Vi hadde ikke noe annen bekreftelse på svangerskapet enn testen fra apoteket da vi tok privat ul i uke 12. Jeg var nervøs både for at det ikke skulle være noe der, og at det ikke var liv. At noe skulle være galt hadde vi snakket litt om, og var enig i at det ville være best å vite.
Jeg tror at frem til vi faktisk kan kjenne liv vil vi være engstelig for de små gullungene våre! Det er vel slik det er å være mor, på godt og vondt <3
 
Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :) spent på å høre hvordan det går :)

Alt såg heldigvis veldig bra ut!! <3 fikk dessverre ikke vite kjønn, men det er jo bare bagatell.. Har foranliggende livmor da, dessverre! Satser på endring i det:)
 
Alt såg heldigvis veldig bra ut!! <3 fikk dessverre ikke vite kjønn, men det er jo bare bagatell.. Har foranliggende livmor da, dessverre! Satser på endring i det:)
Så godt å høre :) det er nok større sjans på oul, men skjønner at det er kjipt når du hadde håpet på å få vite. Selv koser jeg meg litt med at det er uvisst, men vil vite på oul. Er ikke så tålmodig at jeg klarer vente til fødsel :) Har forstått der slik at morkaken i de fleste tilfeller flytter seg etterhvert.
 
Alt såg heldigvis veldig bra ut!! <3 fikk dessverre ikke vite kjønn, men det er jo bare bagatell.. Har foranliggende livmor da, dessverre! Satser på endring i det:)

Åååå så hærlig å høre :Heartred får håpe du får vite kjønn neste gang :) jeg skal om halvannen uke å håper inderlig jeg får vite det da :) livmoren flytter nok på seg skal du se ;)
 
Så godt å høre :) det er nok større sjans på oul, men skjønner at det er kjipt når du hadde håpet på å få vite. Selv koser jeg meg litt med at det er uvisst, men vil vite på oul. Er ikke så tålmodig at jeg klarer vente til fødsel :) Har forstått der slik at morkaken i de fleste tilfeller flytter seg etterhvert.

Egentlig fornøyd så lenge alt er bra, og har ikke behov for å vite kjønn.. Så mannen her i huset som er mest skuffet, stakkars :) Satser på du får vite det på oul! :D
 
Åååå så hærlig å høre :Heartred får håpe du får vite kjønn neste gang :) jeg skal om halvannen uke å håper inderlig jeg får vite det da :) livmoren flytter nok på seg skal du se ;)

Takk for det, og krysser fingrene for deg :D Ja, sjansen er stor for at den flytter på seg!
 
Back
Topp