vi får snart en baby i hus - plutselig gikk det opp for meg !!

Meena

Flørter med forumet
Etter 8 mnd med null energi og tomhetsfølelse i hele kroppen og minimalt med nattesøvn... plutselig fikk jeg den lille gledesfølelsen over meg, som jeg nesten ikke har sett snurten av dette svangerskapet.... jeg har vært helt fjern, har hatt noe som beveger seg i magen, men ikke klart å ta det inn.... Flere som har hatt det slik? Dette er min nr 3, så jeg hadde det ikke slik med mine to første... fant nettopp ut at jeg har lav blodprosent og lavt stoffskifte, kan det være derfor jeg har vært så "borte"? Ihvertfall glad for et øyeblikks klarhet og litt forventningsglede - for denne babyen er ønsket, det vet jeg på tross av manglende gledesfølelser denne gang....
:drunken_smilie

Venter nr 2, og tror fortsatt ikke jeg har innsett helt at det faktisk kommer en baby snart :p får ta det når permisjonen starter og man får pusta ut litt ;)

Venter nr 3, og har vel blitt vant til tanken av å ha babyen inni hula, så gjenstår nok litt for å bli klar psykisk på å få den ut :hilarious:
Senga er ikke kjøpt en gang, ikke har vi så mye plass og en million ting som burde vært gjort. Manglende energi pluss ulike andre fysiske plager som har gjort det vanskelig å få ting gjort :joyful: meen er 5-6 uker igjen til ks så satser på at ting faller på plass snart, litt gledesfølelse er begynt å komme :joyful:

Jeg også. Føler jeg har vært i en unntakstilstand alle disse mnd... Orker ikke tenke på navn, svangerskapet eller noe som helst.
Har også hatt lite HB og slitt med bekkenet så har vært helt utkjørt denne høsten.

Godt å lese at det er flere som distanserer seg litt fra det som skjer. Selv om babyen er ønsket og jeg gleder meg, er det likevel en enorm omveltning (dette er min første), og jeg gruer meg til nattevåk og lite søvn etter et tungt svangerskap.

Endelig er mini snart her! :D Førstemann som er på vei her og jeg føler at jeg har vært gravid og lurt på hvem den lille er i en evighet.

Både klar og ikke klar for at babyen kommer ut :rolleyes: veldig klar til å ikke være gravid lengre, men har enda ikke ordnet noe her hjemme, så må bare få ut fingrene og gjøre noe. Har det meste fra storebror, så er ikke store grep som må til. Men desverre er alt et ork for tiden :wtf:

Har perioder hvor jeg ikke tror helt på at dette skjer. Men sliter litt med å tro at vi skal få med oss en frisk levende baby hjem. Er min nr 3 og aldri følt det slik før. Har mange opp å ned tanker og følelser. Vet egentlig ikke grunnen heller.

Har perioder hvor jeg ikke tror helt på at dette skjer. Men sliter litt med å tro at vi skal få med oss en frisk levende baby hjem. Er min nr 3 og aldri følt det slik før. Har mange opp å ned tanker og følelser. Vet egentlig ikke grunnen heller.

Huff, det hørtes ikke helt greit ut. Håper du klarer å snakke med jordmor/lege om disse følelsene, og kanskje kan finne ut hvor de kommer fra :Heartred

Huff, det hørtes ikke helt greit ut. Håper du klarer å snakke med jordmor/lege om disse følelsene, og kanskje kan finne ut hvor de kommer fra :Heartred

Har ikke mot til å si det. Tror ikke det er stort til hjelp å få her annet enn en dårlig selvfølelse på hvordan jeg føler det. Får prøve å stole på at det går bra og snart er vi ferdige.

Litt enklere nå når det er mye liv å kjenne hver dag :)

Har ikke mot til å si det. Tror ikke det er stort til hjelp å få her annet enn en dårlig selvfølelse på hvordan jeg føler det. Får prøve å stole på at det går bra og snart er vi ferdige.

Litt enklere nå når det er mye liv å kjenne hver dag :)

Jeg sliter også med å si hvordan jeg føler det til jordmor fordi jeg ikke vet hvordan hun vil reagere på det som blir sagt og forstår godt at du synes det er vanskelig. Får også dårlig samvittighet over mine egne tanker og følelser av og til, men tenker at det er helt normalt å bekymre seg om alt og ingenting egentlig. Vi går gjennom store forandringer nå både fysisk og psykisk, og det fører til store påkjenninger for oss.

Alt går nok bra skal du se, og det er et supert tegn at det er godt med liv, så da er det godt at du synes det gjør det lettere :):Heartred

Klarer ikke helt å forholde meg til det er nr to og skyver det fortsatt godt foran meg, snart i mål heldigvis

Back
Topp