Vi får ikke sende med leverpostei i barnehagen lenger

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Persienna, 4 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Ingenbruker Guest

Haha... vi er vel to om å svare her.... Og les igjennom tråden igjen, Det er langt fler enn de "faste" og fæle kjerringene som bare bitcher som svarer og er uenige med deg. Fellesnevneren er jo deg da så enten er mange andre gale eller så har du tråkket over en grense med å kalle andre rasister uten grunn, noe som tydeligvis får reaksjoner, av fler enn de "faste" ;)

Jeg er ferdig. Ha em fin kveld i bobla di :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  2. Netta-Mor Gift med forumet Februarlykke 2016

Hvilke er de 2-3 andre? Bare litt nysgjerrig :)

3. Ingenbruker Guest

Hallo! :D Det er jo de faste, de som alltid kritiserer og bicher vettu ;) alle veit vel hvem de er?! Haha :p

• Liker Liker x 2
  4. Bkno0804482 Flørter med forumet

Vil ikke henge ut noen. Men følger en med, er det noen navn som går igjen når det gjelder å kritisere.

5. Bkno0804482 Flørter med forumet

Ja, mange vet det...;-).

6. Netta-Mor Gift med forumet Februarlykke 2016

Trodde det var bare jeg som la merke til det ;)

7. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Ja integrere deg i et flerkulturelt samfunn!!!! Ikke se på befolkningen som "oss" og "de". Det skaper splittelse.

• Liker Liker x 2
  8. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Dette ender ikke bra..

Last edited: 19 Nov 2016
  9. Eg ser ikkje noko grunn til at denne diskusjonen skal fortsette, då svært mange av innlegga her er unødvendige usaklige. Eg vil minne om reglane for forumet vårt, og ynskje alle ei god helg vidare. Denne tråden vert no stengt for vidare svar.

Utdrag frå reglar:

"Bruk nettvett!

Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene fyker, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene"

• Liker Liker x 1
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden