Vi får ikke sende med leverpostei i barnehagen lenger

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Persienna, 4 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Ecinnaj Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Næj d må jo vær tull.
    Det hadde jeg ikke godtatt!

2. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Ja. Du lager et tydelig skille mellom muslimer og ikke muslimer.

Og det var det eneste du klarte å svare?

• Liker Liker x 7
  3. LilleK Flørter med forumet

e31.jpg

• Liker Liker x 11
    • Morsom Morsom x 3
  4. MariaS Forumet er livet VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 ♡Julekulene 2021♡

Haha, ja! Samme tenker jeg :p
    Skulle bare inn for å skrive at det er jo "høl i hodet" å nekte leverpostei pga tro, ser gjennom kommentarene og bare "wow".

• Liker Liker x 3
  5. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Jeg var på samme tanke selv, de gidder ikke følge med når barna spiser så da er det lettest å bare forby alt noen av barna ikke kan spise...
    I vår barnehage er det allergi-barn og barn som vår sønn som spiser halal, og de voksne gjør det de kan for å gi alle barna det de vil og kan spise, og vi har tilbudt å skaffe det som de evt mangler (halal leverpostei og noen pølsetyper). Ikke noe problem fra vår side at andre spiser "vanlig" kjøtt, og barn er barn så ingen blir syndebukk om sønnen vår skulle få i seg noe annet.

• Liker Liker x 2
  6. Bkno0804482 Flørter med forumet

Så klart..
    For ordens skyld; du VET hva integrering er, ikke sant?

PS. For øvrig en "søt" kommentar ; at jeg skal integrere meg. Slett ikke fordomsfull, og ihvertfall ikke rasistisk...du vet og kan det meste du..

7. Bkno0804482 Flørter med forumet

Gratulerer, du "vant" igjen...;-)

8. Rullepølsa Flørter med forumet

Herrrgud, så patetisk. Ikke for å være dømmende eller frekk, eller slem på et vis, men våre kjære landsmenn får alt de peker på igjennom... vi kan snart ikke gå utenfor døra uten å måtte knele.

9. Rullepølsa Flørter med forumet

Men for å korrigere meg selv, så er dette ikke innvandrere selv som bestemmer - men norske staten. Jeg kjenner flere som spiser svin med glede - og feiret jul og hutte meg tu.. norsk politikk skaper rasismen, og det skaper unødvendig dritt kasting blant oss, og bråk.

10. MammaMai2017 Glad i forumet Maiblomstene 2017

Dette hadde jeg aldri godtatt!

11. Ingenbruker Guest

Vant? Er dette en konkuranse for deg? Da er du på feil sted.

Kanskje du skal begynne å svare på spørsmålene du får på innleggene dine? Istedet for å angripe og le av de som er kritiske til det du skriver. Du setter deg selv i et utrolig dårlig lys og virker svært umoden slik du skriver.

• Liker Liker x 2
  12. Bkno0804482 Flørter med forumet

Du er jo selv det du kritiserer meg for... Les dine egne innlegg. Du klarer jo virkelig ikke å la være å fortsette å bitche. Ufint, når du egentlig bare kan scroll videre . Du og to andre her inne har over tid meberket dere som en slags aggressiv "skal-ha-rett-ikke-være-hyggelig-gjeng. Du kan argumentere i mot alt du vil, men flere enn meg har kommentert dette. Slutt å svare på mine innlegg da, hvis de plager deg sånn. 90 %av mine innlegg er hyggelige, behjelpelige og konstruktive, men når de to-tre faste alltid kaster seg på og skal rive argumentene mine (og andres) sønder og sammen, da går jeg lei! Og dere gjør sport i å overgå hverandre i kritikk. Har sett det i mange innlegg, og nå er jeg lei. Om dere ikke kan tåle på en saklig måte at noen er uenig, scroll forbi. Så enkelt!! Å gi andre krakteristika som "umoden" etc etc virker forøvrig heller ikke så modent på meg ...

13. Ingenbruker Guest

Bitche? Ja ok.... haha...

Dette er et forum, diskusjoner er en del av det, og da følger det å være uenige med. Kanskje du burde scrolle videre om du ikke takler å få spørsmål rundt meningene dine.

Det å kalle andre for rasister uten grunnlag får reaksjoner.

14. MammaMai2017 Glad i forumet Maiblomstene 2017

Kanskje det er du som skulle oversett om du følte deg truffet?

15. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Nå vet jeg ikke med skole, men barnehager SKAL legge til rette for at barna blir kjent med norske tradisjoner (feks jul, påske osv). Så det skal ikke kuttes ut, men det skal være religionsnøytralt og det skal gies et alternativ tilbud. Skolen trodde jeg ikke man skulle kunne ta barna ut av religiøst innhold lenger fordi det ikke er forkynning men undervisning

16. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Så klart at du skiller mellom folkegrupper? Er det "så klart"?

Ja jeg vet det, vet du?

Jeg er rasistisk fordi jeg sier at du bør integrere deg i et flerkulturelt samfunn? Wow...

17. Bkno0804482 Flørter med forumet

Integrere meg? Jeg er født og oppvokst i Sande i Vestfold... #Dagens merkeligste kommentar

18. Bkno0804482 Flørter med forumet

Nei, du diskuterer ikke, du bitcher- det er to ulike ting...

19. Ingenbruker Guest

Du skal få ha din mening.

Men kanskje på tide å ta hintet? Jeg er vel ikke alene om å kritisere dine utsagn i denne tråden ;)

20. Bkno0804482 Flørter med forumet

Nei, som jeg sa; det er to-tre faste som går igjen i alle tråder. Er vi ferdige nå?

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden