Vi får en liten gutt:)))

Gabriella Ilona

Blir kjent med forumet
Var på Ul forrige tirsdag, 15+2 og det var ingen tvil om hva som stupte kråke der inne:) Jordmor og jeg var enige i at vi begge ville satsest penger på kjønnet -selv om hun selvfølgelig ikke ville garantere! Alt bra med lillegutt, gleder meg til å hilse på igjen om en ukes tid (ordinær ul) -da skal pappa´n få være med og si hei ogsåemoticon

Åh, grattis :-D må være deilig å vite det allerede! Jeg kan nesten ikke vente til min UL om er den 23.oktober, håper på å få se kjønnet da! :-)

åå så gøyGratulerer!!

Ja, for å være helt ærlig tok jeg ul for å finne ut -orket ikke vente i to uker til...kjent for å være utålmodig ja!! Så nå er skapet fullt av gutteklær, og babyrommet ferdig innredet -i tankene vel og merke:) Godt med alt som er gjort!! Lykke til på din UL:)

Så gøy:) deilig og få vite det, tenker jeg;) jeg kan nesten ikke vente til vi skal på ul om under to uker! Lurer så fælt på hva som gjemmer seg der inne:)

Tusen takk:) Veldig godt å vite det ja, ble jo nesten gal av å ikke viteemoticon 
-Prøvde forresten alle triks i boka for å finne det ut før ul, kinesisk kalender (tror jeg det var...), ring test, telle hjerteslag (har angelsound), følge med på huden ....alle parametre sa at det skulle bli en jente -og jammen var det ikke feil;)

gratulerer med en liten gutt :D gutter er herlige :D moro å vite det så tidlig... jeg er så utrolig spent selv!

Åh så koselig!! Det er jo supert! gleder meg masse til UL I neste uke her...

Tusen takk, blir spennende å følge med på dere andre:)

Back
Topp