Vi er verdens verste planleggere!!!!

Vand

Forumet er livet
Vi skulle jo til Gran Canaria om 6 uker............. SEKS UKER! [8D] Men så kunne ikke mamma og stefaren min bli med, de dro nå på fredag i stedet! [;)]

Dermed avbestilte vi også, og så drar vi til Tyrkia isteden! [:)] 30.april! [:)]Så får vi se om vi kommer oss dit[8D][:D]

hit skal vi:

http://www.ving.no/tyrkia/alanya/sungarden-green-garden?SelectedDepCd=TRD&SelectedDepDate=30/04+2011&SelectedDestCd=AYT&SelectedDur=15&SelectedClassCd=E&SelectedSerNo=61&SelectedMUCD=VN&SelectedHotCd=GREG&SelectedHotelDestCd=AYT&RoomCd=A22&QueryUnits=1&QueryAges=42,42,2,7&QueryDepID=12672&QueryCtryID=4498&QueryResID=4499&QueryDepDate=30/04+2011&QueryDur=15

Hahahah! Jeg tror fortsatt at VI er verdens verste planleggere!!! Men håper dere kommer dere på tur da[8D] tror dere har veldig godt av sol og varme og kos[:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahahah! Jeg tror fortsatt at VI er verdens verste planleggere!!! Men håper dere kommer dere på tur da[8D] tror dere har veldig godt av sol og varme og kos[:)][:)]

Ja, det har vi veldig godt av! [:D] Og det meste av sommerklær er jo i boks, så det er bare å hoppe på flyet! [:D]

ORIGINAL: Medusa_83

Åhhh, så deilig! Blir nok helt nydelig!

men

*lite dårlig sjalu*[8|]

Dere kommer til å STOR kose dere der, hvis dere kommer dere avgårdet [8D] Nydelig fint hotell!![:)][:)]

Back
Topp