Vi er utrolig heldige!

~Blikk~

Elsker forumet
Tenk, at vi får oppleve akkurat det mirakelet det er å bære frem de barna vi skal bære frem i mnd som kommer! Det er ikke så lett å tenke det hele tia, men det er jo egentlig helt utrolig. De bittesmå ruska som spretter rundt inni magene våre, akkurat de skal tilføre livene våre helt fantastisk mye, resten av vårt liv, på en eller annen måte!

<3 Våre små mirakler <3
 
Det er litt rart kanskje, men jeg kjenner ikke den overstrømmende gleden og forventningen enda... 
 


Toneliza skrev:
Det er litt rart kanskje, men jeg kjenner ikke den overstrømmende gleden og forventningen enda... 



Ikke jeg heller... er glad liksom, men ikke at jeg tenker sånn på det..
 
emoticon  Det er så sant... :0) Jeg får noen ganger dårlig samvittighet fordi jeg syter om at jeg har vært så dårlig. Men jeg er jo egentlig overstadig lykkelig. Tror bare det kommer til å vises ennå mer når formen bedres :0)

Men det er utrolig når man får se fosteret (for det er det faktisk blitt nå. No longer embryo :0)) bevege på seg. Strekke på armer og ben... Vanvittig herlig.
Må innrømme at siden jeg er førstegangs fødende aner jeg jo ikke hva jeg går til. Så jeg skal bare henge med i svingene og forsøke å nyte alt som skjer underveis <3 
 
Back
Topp