Vi er uenige, trenger noen tips!

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vi blir ikke enige om navnet på jenta!

Jeg er VELDIG glad i Filippa og ønsker det som fornavn.
Andre navn jeg liker er:
Othelie
Felicia
Aurora
Cornelie/a
Ariana
Alma
Emine


Mannen derimot liker Andrine.
Men han synes utfra min liste at Othelie og Cornelie var fint.

Jenta skal ha 2 navn mine tips er:
Filippa Othelie (rett og slett fordi han likte Othelie)
Filippa Alexia
Filippa Dorothea

Men vi står helt fast!! Noen som har flere tips? Navn, mellomnavn osv.
 
Cornelie og Filippa er nydelig navn! Hva Filippa Cornelie?
Den sammensetningen har vi faktisk ikke tenkt på! Det var veldig fint. Skjønner nå at man ser seg blind på navn :p

Nå gjelder det bare å få vridd om mannen i huset til å falle for Filippa :D
 
Eg ville gått vekk frå navnet Filippa, om ikkje mannen din likar det namnet.
Kanskje de kan lage ei liste i fellesskap, der begge har mogelegheita til å stryke dei namna ein likar minst? Så ser ein fort kva ein står igjen med :)
 
Ariana Andrine

Eller velg et navn hver, trekk lodd om hvilket navn som står først og få for det ;)

Har mannen andre ønsker enn Andrine?
 
Hvis både du og samboeren din har Othelie på lista over navn dere liker så ville jeg tatt det navnet, og da får ungen et navn dere begge liker :) Othelie var jo er veldig fint navn da :)
 
Ariana Andrine

Eller velg et navn hver, trekk lodd om hvilket navn som står først og få for det ;)

Har mannen andre ønsker enn Andrine?

Ja, nå har han kommet opp med noen fler! Takk gud for det :p Ble veldig vanskelig å kun foholde seg til Andrine når det ikke var et navn som falt i smak hos meg. Men vi har kommet soppas at det ikke blir Filippa! Men mest sannsynlig Isabel som mellomnavn siden det er ganske allsidig og passer til det meste.

Andre forslag fra han er Emine. Så da Emine Isabel, som egentlig er ganske fint! Så skal nok ikke se bort ifra at det kanskje blir det :D
 
Back
Topp