Vi er snart i gang.

Bina

Pine Bina
VIP
I går fikk vi brev fra riksen om forsamtale. Veldig lettet nå. Endelig skritt nærmere mål.
Men synes det er fryktelig lenge å vente til den 4 desember. Tydelig at det er veldig mange som skal igjennom ivf fremover.
Kjenner jeg er fryktelig gira og redd på samme tid ...

Veldig bra dere er ett skritt nærmere målet, Bina! Skjønner godt at det føles som en liten evighet til, men kanskje du skulle kontakte dem og be om å bli satt opp på ringeliste som klinikken har dersom de får avbestillinger? Om dere har mulighet til å komme på kort varsel, kan timen fremskyndes mye på denne måten. Det er alltid noen som avbestiller timen sin av ulike grunner og det kan komme dere til gode. Ønsker deg alt det beste i ventetiden fremover! :)

Som knerten07 skriver sa jeg fra om det og fikk time raskere ;) ikke dum ide å ringe om å sette seg opp på ringeliste :)

Så fint at dere har fått time!
Det er spennende og skremmende og fint og alle andre følelser og tanker på en gang i en sånn prosess!

Jeg syns ventetiden egentlig har gått fort, et halvt år fra søknad ble sendt til første forsøk. Men likevel, det er lenge å vente! Men den som venter på noe godt.. :-)

Spennende å vite at man har kommet i gang :) skjønner at det er kjedelig å vente, men venting er dessverre en del av prosessen:confused: vi og fikk lang ventetid, men plutselig var dagen der likevel ;) Signerer og de over om muligheter for å komme til fortere hvis du gir beskjed om at dere kan komme på kort varsel:)

Det blir nok til at vi venter til samtalen i Desember, for er vanskelig for oss å møte opp på kort varsel. mannen jobber så og si alene nesten hver dag, og kan ikke dra fra jobben. Men går fort til Desember da heldigvis. Vi har blitt veldig flinke til å vente. Så får vi håpe det blir en kø spire som kommer i mellom tiden :)

Anbefaler å ringe dem og si du vil bli oppringt dersom det blir avbestillinger. Det gjorde jeg og det viste seg de ikke hadde nummeret mitt en gang. Ble oppringt senere samme dag og fikk time 6 mndr før den opprinnelige timen:)

Anbefaler å ringe dem og si du vil bli oppringt dersom det blir avbestillinger. Det gjorde jeg og det viste seg de ikke hadde nummeret mitt en gang. Ble oppringt senere samme dag og fikk time 6 mndr før den opprinnelige timen:)
Ja da får jeg ringe de i morgen og spørre om å bli satt på ringe-vente-liste. 4 mnd er litt for lenge å vente kjenner jeg.

Back
Topp