Vi er så uendelig heldige ❤️

Fint å minne meg selv om hvor heldig jeg er nå i disse slitsomme søskenforsøktider (selv om takknemmeligheten ligger der i bunn hele tiden):

Adventstiden sammen med 2,5-åringen altså. :Heartred Hun er så lettbegeistret at jeg skjønner nesten ikke at det går an. Vi har dratt ambisjonsnivået godt ned i år og koser oss med gammeldags papirkalender med luker - hun synes det er fantastisk spennende å se hva som skjuler seg bak dagens luke og å finne morgendagens sånn at vi kan glede oss litt til den også. Og Jul i Skomakergata er stor stas - tuba-spilling, postmannsdans, Tøfflus og Jon Blund er visst helt midt i blinken. Trodde det var altfor kjedelig for barn i dag jeg. :joyful:

Er så fint å få ta del i at hun gleder seg sånn over disse små tingene.

Håper dere andre har det fint i adventsdagene dere også!
 
Fint å minne meg selv om hvor heldig jeg er nå i disse slitsomme søskenforsøktider (selv om takknemmeligheten ligger der i bunn hele tiden):

Adventstiden sammen med 2,5-åringen altså. :Heartred Hun er så lettbegeistret at jeg skjønner nesten ikke at det går an. Vi har dratt ambisjonsnivået godt ned i år og koser oss med gammeldags papirkalender med luker - hun synes det er fantastisk spennende å se hva som skjuler seg bak dagens luke og å finne morgendagens sånn at vi kan glede oss litt til den også. Og Jul i Skomakergata er stor stas - tuba-spilling, postmannsdans, Tøfflus og Jon Blund er visst helt midt i blinken. Trodde det var altfor kjedelig for barn i dag jeg. :joyful:

Er så fint å få ta del i at hun gleder seg sånn over disse små tingene.

Håper dere andre har det fint i adventsdagene dere også!

Koselig å lese ❤️❤️❤️skal mest sannsynlig i gang med søskenforsøk selv og gruer meg. Da er det godt å lese sånne innlegg :)
 
Koselig å lese ❤️❤️❤️skal mest sannsynlig i gang med søskenforsøk selv og gruer meg. Da er det godt å lese sånne innlegg :)
:Heartred Søskenforsøk er slitsomt, men man ser på barnet sitt og tenker på alt man får dersom man lykkes, og så kommer man seg gjennom det!
 
Godt å høre :) hvor mye har dere vært gjennom nå?
Vi har holdt på siden april og er på 4. innsettet nå, men alle har vært med eskimoer fra det ferskforsøket som ble datteren. Så vi har foreløpig sluppet ny stimulering. Men frys i styrt syklus, som de første tre var, er skikkelig tungt for meg. Jeg blir så nedstemt, urolig og mørk i sinnet at Progynova at det er vanskelig å fungere. Nå har vi i naturlig syklus og det er en drøm i forhold! :happy:

Når tenker dere å begynne?
 
Vi har holdt på siden april og er på 4. innsettet nå, men alle har vært med eskimoer fra det ferskforsøket som ble datteren. Så vi har foremiløpig sluppet ny stimulering. Men frys i styrt syklus, som de første tre var, er skikkelig tungt for meg. Jeg blir så nedstemt, urolig og mørk i sinnet at Progynova at det er vanskelig å fungere. Nå har vi i naturlig syklus og det er en drøm i forhold! :happy:

Når tenker dere å begynne?

Så godt å slippe ny stimulering! Men mange innsett dere har vært gjennom da, håper den sitter nå! ❤️

Ikke snakket noe særlig om det enda men tror det blir mot våren om de har ledig i Porsgrunn. Høre litt med mannen først :)
 
Tenk å endelig få oppleve små tassende føtter på julemorgenen! Det er så fint at jeg har blitt helt rørt flere ganger allerede i dag og rett og slett felt noen takknemlige tårer❤️

Ønsker alle en god jul med store og små❤️❤️❤️
 
Tenk å endelig få oppleve små tassende føtter på julemorgenen! Det er så fint at jeg har blitt helt rørt flere ganger allerede i dag og rett og slett felt noen takknemlige tårer❤️

Ønsker alle en god jul med store og små❤️❤️❤️

Helt enig med deg! ❤️ Deilig å slippe at høytider ikke minner deg på at du er barnløs, men heller gir fine minner med lille ❤️

Fortsatt god jul og godt nyttår til dere og!
 
Jul med barn er like magisk som jeg hadde drømt om. Man setter virkelig litt ekstra pris på de små ved sånne høytider ❤️❤️
 
Åh som jeg elsker livet med barn/baby! ❤️ Tassen ler masse om dagen og kommer med gode koser og klemmer ❤️
 
Må bare holde litt liv i denne tråden, for den er så fin!

Selv om jeg kan savne å ha et lubbent, lite barn som babler uforståelig noen ganger, må jeg si at jeg elsker alle nye faser ettersom hun vokser til altså. Å kunne lese eventyr og bøker som jeg faktisk synes er litt morsomme jeg også, med en tilfreds og glad tre-åring som legger hodet på skuldra mi og lytter og ser på bildene med store øyne.

I går kveld kikket jeg som vanlig innom barnerommet for å stryke henne litt på kinnet på vei i seng, og da våknet hun og smilte til meg. -Jeg skulle bare sjekke at du har det bra før jeg legger meg, sa jeg. -Jeg hal det bla, mamma, men jeg vil ha en orntli kos føl du leggel deg, sa hun. Og så fikk jeg klemme litt på en trøtt og fornøyd liten en, som så rullet seg over på siden for å sove videre. Helt magisk!
 
Må bare holde litt liv i denne tråden, for den er så fin!

Selv om jeg kan savne å ha et lubbent, lite barn som babler uforståelig noen ganger, må jeg si at jeg elsker alle nye faser ettersom hun vokser til altså. Å kunne lese eventyr og bøker som jeg faktisk synes er litt morsomme jeg også, med en tilfreds og glad tre-åring som legger hodet på skuldra mi og lytter og ser på bildene med store øyne.

I går kveld kikket jeg som vanlig innom barnerommet for å stryke henne litt på kinnet på vei i seng, og da våknet hun og smilte til meg. -Jeg skulle bare sjekke at du har det bra før jeg legger meg, sa jeg. -Jeg hal det bla, mamma, men jeg vil ha en orntli kos føl du leggel deg, sa hun. Og så fikk jeg klemme litt på en trøtt og fornøyd liten en, som så rullet seg over på siden for å sove videre. Helt magisk!
Åå, så rørende det siste avsnittet var :love7 Nå gleder jeg meg enda litt mer til tiden som kommer for min 2-åring ❤️❤️
 
Må bare holde litt liv i denne tråden, for den er så fin!

Selv om jeg kan savne å ha et lubbent, lite barn som babler uforståelig noen ganger, må jeg si at jeg elsker alle nye faser ettersom hun vokser til altså. Å kunne lese eventyr og bøker som jeg faktisk synes er litt morsomme jeg også, med en tilfreds og glad tre-åring som legger hodet på skuldra mi og lytter og ser på bildene med store øyne.

I går kveld kikket jeg som vanlig innom barnerommet for å stryke henne litt på kinnet på vei i seng, og da våknet hun og smilte til meg. -Jeg skulle bare sjekke at du har det bra før jeg legger meg, sa jeg. -Jeg hal det bla, mamma, men jeg vil ha en orntli kos føl du leggel deg, sa hun. Og så fikk jeg klemme litt på en trøtt og fornøyd liten en, som så rullet seg over på siden for å sove videre. Helt magisk!

Så skjønn ❤️❤️
 
Må bare holde litt liv i denne tråden, for den er så fin!

Selv om jeg kan savne å ha et lubbent, lite barn som babler uforståelig noen ganger, må jeg si at jeg elsker alle nye faser ettersom hun vokser til altså. Å kunne lese eventyr og bøker som jeg faktisk synes er litt morsomme jeg også, med en tilfreds og glad tre-åring som legger hodet på skuldra mi og lytter og ser på bildene med store øyne.

I går kveld kikket jeg som vanlig innom barnerommet for å stryke henne litt på kinnet på vei i seng, og da våknet hun og smilte til meg. -Jeg skulle bare sjekke at du har det bra før jeg legger meg, sa jeg. -Jeg hal det bla, mamma, men jeg vil ha en orntli kos føl du leggel deg, sa hun. Og så fikk jeg klemme litt på en trøtt og fornøyd liten en, som så rullet seg over på siden for å sove videre. Helt magisk!

❤️
 
Back
Topp