Vi er så uendelig heldige ❤️

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Tenk at en liten og varm hånd ønsker å holde min ❤️ Små øyeblikk som er så koselige og som får den tunge veien til å blekne og bli fjern.
C086FB03-254C-4812-9B34-28FDC7934AFA.jpeg
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Den lille hånden som søker etter mamma sin er bare best ja:HeartredDet aller meste blir glemt når hånda tar tak og klemmer hånden vår :Heartbigred
 
Den lille hånden som søker etter mamma sin er bare best ja:HeartredDet aller meste blir glemt når hånda tar tak og klemmer hånden vår :Heartbigred

Eller når det lille hodet presser seg mot brystet og gir den varmeste klemmen ❤️
Da smelter jeg fullstendig :love017
 
Eller når det lille hodet presser seg mot brystet og gir den varmeste klemmen [emoji3590]
Da smelter jeg fullstendig :love017
Ja ikke sant[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Hu her har begynt å dele ut nuss til mammaen sin[emoji173][emoji173] Da kom nesten tårene, lillemor gliste og lente seg mot meg og planta det søteste kysset fullt av sikkel på kinnet mitt[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Ja ikke sant[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Hu her har begynt å dele ut nuss til mammaen sin[emoji173][emoji173] Da kom nesten tårene, lillemor gliste og lente seg mot meg og planta det søteste kysset fullt av sikkel på kinnet mitt[emoji7][emoji7][emoji7]

Ååå smelt! ❤️
 
Ja de små hendene er den beste følelsen som fins[emoji173]️ Vi har en greie hvor vi tar pannene og nesene våre mot hverandre og koser frem og tilbake (litt vanskelig å forklare hehe, men dere skjønner kanskje), og hun er sååå søt og god når hun plutselig kommer med hodet sitt veeeldig forsiktig inntil for å kose sånn[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ja de små hendene er den beste følelsen som fins[emoji173]️ Vi har en greie hvor vi tar pannene og nesene våre mot hverandre og koser frem og tilbake (litt vanskelig å forklare hehe, men dere skjønner kanskje), og hun er sååå søt og god når hun plutselig kommer med hodet sitt veeeldig forsiktig inntil for å kose sånn[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Eskimokiss!! ❤️
 
Ja de små hendene er den beste følelsen som fins[emoji173]️ Vi har en greie hvor vi tar pannene og nesene våre mot hverandre og koser frem og tilbake (litt vanskelig å forklare hehe, men dere skjønner kanskje), og hun er sååå søt og god når hun plutselig kommer med hodet sitt veeeldig forsiktig inntil for å kose sånn[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Åhh ❤️ ja jeg er så uendelig takknemlig for at vi klarte det til slutt ❤️
 
Åååå jeg får helt tårer i øynene av denne tråden [emoji173]️[emoji173]️ Ligger her selv med datteren min på 7 uker, som nettopp har sovnet fornøyd ved puppen. Er så uendelig takknemlig [emoji173]️
 
Beste følelsen i verden når den lille hånden søker din eller koser med deg under amming. For ikke å snakke om når den lille kommer bort og griper et ordentlig godt tak rundt halsen din og gir deg en real kos med ordentlig koselyder❤️
 
Åååå jeg får helt tårer i øynene av denne tråden [emoji173]️[emoji173]️ Ligger her selv med datteren min på 7 uker, som nettopp har sovnet fornøyd ved puppen. Er så uendelig takknemlig [emoji173]️

Soving på puppen er noe av det beste ❤️
 
Beste følelsen i verden når den lille hånden søker din eller koser med deg under amming. For ikke å snakke om når den lille kommer bort og griper et ordentlig godt tak rundt halsen din og gir deg en real kos med ordentlig koselyder❤️

❤️❤️❤️❤️
 
Her har hun begynt å lage skikkelig kose lyder når hun får pupp i senga vår [emoji1][emoji7]
Hun har sjelden tid til pupp på dagen lengre, så er ekstra koselig de stundene vi får sammen på kvelden eller morgenen, når hun er litt trøtt og døsig [emoji173]
 
❤️❤️

D9B83586-74AF-4468-BF41-97B9B76271AD.jpeg
 
Er så enig, så enig!! Jeg var liksom litt redd for at jeg skulle glemme bort hvor mye vi har jobbet for å få han, men jeg er så uendelig takknemlig, og jeg tror jeg tenker på det nesten hver dag. Kan liksom ikke forstå at den ungen er vår [emoji3590]
 
Back
Topp