Vi er såå heldige!

Vinterbaby 2012

Flørter med forumet
Må bare få ut litt lykke her altså!! :) Sitter å nyter en god kopp te mens lille<3 sparker vilt i magen:) Såå artig med så mye liv og sprell, magen buler ut til ene siden og lille snur og vrir på seg. Vi har en skikkelig kosestund her, håpe flere av dere også kan kjenne liv. Er jo såå artig! :) Vi er mange som har et tungt svangerskap, mange plager osv, men tenk litt på hvor deilig det er med en liten en i magen, så kanskje humøret stiger og smilet kommer? Vi er flinke alle sammen, tenk på hva vi lager inni oss! :) Klem til alle dere gravide der ute! :)

Klem tilbake til deg. Så herlig å kjenne så mye liv. Ja, jeg kjenner liv hver dag og det er en fantastisk følelse, men det er ikke den store aktiviteten enda. (ikke som jeg kjenner ihvertfall)

Igår var det så mye buldring og bevegelse fra jenta vår at jeg måtte le Det var SÅ hærlig!! Men kjenner ingenting utvendig, så mannen vil kjenne hver kveld,men like skuffa hehe. Har forliggende morkake så er vel noen uker til før jeg kjenner noe utvendig gjerne

KLEM

Lykke i magen

Ja dte er jo kjempe herlig og kjenne liv hver dag;) Men jeg kjenner nok ikke alle sprellene enda;;)  Vi får huske og nyte denne tiden, og ta det frem når det er tunge stunder;;)

STOR klem til alle sammen;)

Ja, det er herlig med liv i magen :)

Jeg kjenner noe daglig og det begynner å bli sterkere nå. Mannen har kjent noe utenpå et par ganger, men ikke jeg. Hver gang jeg kjenner liv og tar hånda der, har den lille flyttet på seg :)

Så herlig å lese:D Selv kjenner jeg bare magen som "rumler" gleder meg virkelig til å kjenne liv:D

Klem tilbake til deg :)

Nå har jeg også endelig begynt å kjenne sparkene, og er ikke i tvil et sekund om at det er lillemann som spreller:) Er en helt herlig følelse (bortsett fra at han tydeligvis elsker å sparke i blæra mi når den er full)! Vi hadde også en skikkelig kosestund i gårkveld, med tente lys og hjemmelaget kakao... Vi har det supert for tida! Vi har til og med gått inn for å ha tv-frie ukedager, så vi får litt ekstra tid til hverandre i den ellers hektiske hverdagen.. Det må være den beste ideen noensinne! :)

Likte innlegget ditt veldig godt. Og akkurat i kveld var det ekstra godt med en slik hilsen og klem. Er sliten og tar lett til tårene... (sånne gravidetårer som ikke har noe opphav)... Men det er sant! Vi er heldige. Klem til deg også! Og til alle dere andre:))

Back
Topp