Vi er neste!

LilleMy86

Elsker forumet
Nå er vi kommet til oktober, det betyr at vi er neste!! :) Tenk det, nå er det ikke lenge før de første november babyene kommer. Bare å glede seg!! :)
Har dere det meste på plass av utstyr og står fødebagen klar i gangen?
Vi har IKKE alt klart, men vurderer å se gjennom litt klær denne uken, og fødebagen har vi ikke tenkt på ennå :)

Ja nå kan det skje her når som helst! 36 uker i dag og blir igangsatt 38+2 hvis ikke noe skjer før den tid :)
Pakket ferdig fødebagen i dag, og bagen med hjemreisegreiene til tvillingene er også pakket.
Senga er redd opp og alt er vasket og klart så nå er det bare å sette seg ned og slappe av og vente...!

Har dere det meste på plass av utstyr og står fødebagen klar i gangen?
Vi har IKKE alt klart, men vurderer å se gjennom litt klær denne uken, og fødebagen har vi ikke tenkt på ennå :)
Samme her :D Godt å høre at det ikke bare er oss som ikke er klare ;) Går nok bra uansett :p

Jaa! Tia har gått så fort! :) vi gleder og gruer oss! Tror jeg gjør klar det jeg kan til fødebaggen nå til helga! :) helt surrealistisk! :)

Lykke til framover alle sammen! <3

Jeg føler enda det er så lenge til at jeg har ikke begynt å tenke på å gjør klar enda. Jeg har jo enda 8 uker igjen. Har jo alt etter sistemann. Men det skal jo vaskes. Saueskinnsposen må jo renses.
Men tar det nok når jeg går ut i permisjon. :)

Endelig er det rett rundt hjørnet for oss også! Jeg har ul termin 5.nov ganske tidlig i månden. Mens termin er 31.okt.. Så jeg føler det er ganske snart min tur. Er 35+3 idag og har vært sykemeldt siden 1.juli... Så dagene har gått tregt hittil, men nå føler det suser av gårde :)

Er ikke klar enda. Har å pusse og male senga, og sette den opp på rommet igjen
Ellers er nok ikke fødebag noe jeg har tenkt å pakke riktig enda heller. Føles bare feil. Selv om jeg er 34+5 i dag, så føles det bare rart å skulle pakke den nå

Her blir det ks, i mnds skifte. Så jeg har ikke gjort annet enn å sortere klær, lite som er helt klart.
Men i dag bestilte jeg vogn og ny stellematte. :)

Hmm, må innrømme at det går mer i å få gjort alt jeg skal på jobben før jeg går ut neste fredag, deretter hadde jeg tenkt å sette igang med å vaske alt tøy, sette opp stellebord og samle inn alt det jeg har fått låne/arve/kjøpt rundt omkring. Når det er sagt så har jeg også vært plaget av bronkitt og slitsom hoste i 4 uker, noe bedre nå, men øm i ribbeina. Så var det bekkenløsning da og kinatrinn hit og dit.. Gutten har festet seg og magen virker lavere. Spennende og helt surrealistisk! 36 uker i morgen..
Tvi tvi alle sammen

Hmm, må innrømme at det går mer i å få gjort alt jeg skal på jobben før jeg går ut neste fredag, deretter hadde jeg tenkt å sette igang med å vaske alt tøy, sette opp stellebord og samle inn alt det jeg har fått låne/arve/kjøpt rundt omkring.
Akkurat samme her! Føler ikke at jeg får tid til alt det praktiske før jeg går ut i perm!

Ellers er nok ikke fødebag noe jeg har tenkt å pakke riktig enda heller. Føles bare feil. Selv om jeg er 34+5 i dag, så føles det bare rart å skulle pakke den nå

Føler det på samme måte! Får stole på at det er kroppen som signaliserer at det ikke er noe hastverk ennå :P

Her er alt mer eller mindre klart:-) senga satt opp på rommet vårt, alt av madrasser og dyner er froset og luftet, vugga og vippestol står på stua og idag kom bilstolen i bilen:-) fødebag til meg, baby og far står klar, neste helg kommer stokke newborn set og lekegrinden. Klærne er vasket og lagt på plass, og babycall ligger klar. Vogna står i gangen m en kjempenfin voksipose i:) deili å ha alt på stell, nå gjennstår bare ventingen, og opplading til fødsel:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har ikke alt klart! Er litt stressa innimellom, da vi driver med opppussing av div rom, og det nå er bare kaos her ;) men lista over hva vi trenger blir kortere heldigvis :) fødebagen pakkes ikke helt enda, føles tidlig når jeg bare er 33+2, så venter ei stund til. Koser meg fælt om dsgen da, med spark, magen og strikketøy til lille ♥

Rommet er pusset opp - pappaen ønsket så gjerne å gjøre det.
Klesskapet er klart med nyvaskete klær
Vuggen og sengen står klar. Kun flyttes til rom / stuen
Stellebordet er skrudd opp, men må flyttes til baderommet
Vognen står i boden, må settes sammen.

Fødebaggen pakkes i morgen. Er 5 uker til termin i dag. Så syns det er greit.

En venninne av meg ventet til permisjonen startet med alt, og hun fødte første dagen i permisjonstiden. Det angret hun på, det ble litt mer styrete enn det trengte. :) Men jeg fikk energi for 2 uker siden og da bare startet jeg med vaskingen osv. Så ble det no plutselig klart :D

Back
Topp