Vi er kommet heim=)

Elizabeth85

Flørter med forumet
Jeg vil takke for gode ord og støtte. Ble ei litt mer hektisk avsluttning av uka og helga enn vi hadde ventet. Nå går det bedre og vi har fått kommet heim. Riene er stoppet, men morkaka og blødningene blir fulgt opp videre. Morkaka ligger previa totalis enda, så blir nok keisersnitt noen uker før temin pga bløsningsfare. Lillegutt har det bra inne i magen, og det er det viktigste:)

Godt å høre! Lykke til videre fremover. :)

Sååååå godt å hør att rian har stoppa! Rart att du ble sendt heim! :/ så lenge dokk to har d bra e æ gla for!! <3 savne dæ! tænke på dokk!>

De hadde ingen svar på hvorfor rien hadde starta, for alle prøvene som ble tatt var fine. Så fikk far heim, mot at jeg måtte sitte/ligge mest mulig i ro de kommende ukene så det ikke skjer noe mer. Så bare å ta det med ro her, glad jeg fikk komme heim. Langt unna å ligge i Bodø når enn har unge og gubbe heime.

innil skrev:
Så godt at det går bra:) hvil deg masse og knip igjen :)

Var godt å høre at riene har stoppet:) Lykke til videre og ta godt vare på deg selv:)

Så godt å høre at alt er fint <3
Masse lykke til videre :)

Så bra at det står bra til med dere :) Håper lille gutten holder seg inne til termin :)

Så godt å høre at riene har stoppet opp! <3

Back
Topp