Vi er jo litt rare da...

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Jeg kan ligge på sofaen å være kjempe kvalm i ene øyeblikket. Og i neste øyeblikk står jeg på kjøkkenet å lager meg gele m vaniljesaus. hehe...
Andre som er sånn,eller er det bare jeg som er rar? ;)

Du er nok ikke alene.
Jeg spiser f.eks sjokolade og potetgull, for det hjelper mot kvalmen.
samboeren min bare rister på hodet... :-)

Du er ikke alene... Mannen laga deilig middag her om dagen, men rett før det var ferdig ble jeg helt dårlig av tanken på å skulle spise det og ringte pizzabakeren i stedet :p stakkars mannen...
Og i går begynte jeg å grine fordi vi var tom for hold-it:p 

Hehehe, ja, det er vel ikke unormalt ! :P

Jeg må helst få bestemme hva vi skal spise RETT før vi skal innta det, for jeg blir påvirket av ca alt rundt meg. Ser jeg bilde av en sjokolade, må jeg nok ha meg en sjokolade ja!

Ellers har jeg ikke noen særlige nykker. Pærer kan jeg spise et lass av uansett, men nå er det lenge siden sist!

Hehe, har det AKKURAT slik selv

Å nå fikk jeg sånn lyst på gele med vaniljesaus!

hehe.. Du er IKKE alene!! ;)

Jeg fikk også skikkelig lyst på gele med vaniljesaus når kvalmen var på det verste. Men det var kun èn gang.. Var ikke så digg å kaste opp det... Sånn var det også med vannmelon. Jeg fikk venninner til å hjelpe meg med å finne ut hvor i all verden de kunne selge vannmelon nå. Så fort vi fant det ut, var det rett dit å kjøpe. Men det ble kun med den ene gangen det og.. Var IKKE digg å kaste opp..! 
Nå er det Snickers som funker når ingenting annet frister. Og brødskive med Noras rørte jordbærsyltetøy!!!! ;) (det MÅ være Noras rørte - ingenting annet smaker godt)
Og om jeg skal drikke eplejuice, må det aller helst være Sunniva's (det heter vel det?!) - den grønne kartongen som står i kjøleskap i matbutikken. 

Vi blir jammen rare ja..... ;)

Back
Topp