Vi er i novembertermin måneden vår

Sånt noe gidder jeg rett og slett ikke å gjøre :p haha
Barnerommet her er syrom/kontor i tillegg, og skal uansett ikke brukes de første mnd. Men skulle gjerne ha hatt ferdig el-arbeidet da, men er jo umulig å få tak i elektrikeren:p

Også er det jo greit at det ser nogenlunde rent ut het syns jeg, og akkurat nå ser stua bomba ut:eek:
Haha, kanskje du kan smitte meg med litt mer ro i hodet enn det jeg har :p Føler liksom alt hele huset må se visningsklart ut før det er et akseptabelt oppholdssted for vårt kommende familiemedlem :p Graviditet gjør rare ting med hodet mitt :p
 
Haha, kanskje du kan smitte meg med litt mer ro i hodet enn det jeg har :p Føler liksom alt hele huset må se visningsklart ut før det er et akseptabelt oppholdssted for vårt kommende familiemedlem :p Graviditet gjør rare ting med hodet mitt :p
Jeg er kanskje litt i overkant rolig på diverse ting, så vi kan jo prøve å bytte litt? :D hehe

Har ikke overskudd til å gjøre det heller egentlig, men nå nærmer ihvertfall stua seg ryddig og ren, så får vi se om jeg har oberskudd og tid når det som MÅ taes er ferdig :p
 
Hurra! Lykke til alle sammen ❤️ :) Enda 28 dager igjen for min del, men håååper han kommer før termin :)
 
Endelig :happy:
Kan fortsatt være noen uker igjen siden terminen er 18, men han bør vær kommet iløpet av november :D
Lykketil alle sammen :D
 
Er ikke klar enda :p fortsatt 3 uker til termin da, og driver med pakking for både frøkna, hunden og meg nå. Må få vasket ferdig her før han får lov til å komme :p
Og sy babynest :eek:
Hihi har også et babynest liggende ferdig klippet men ikke sydd :eek: rett i underkant av fire uker igjen på meg :)
 
Jeg er kanskje litt i overkant rolig på diverse ting, så vi kan jo prøve å bytte litt? :D hehe

Har ikke overskudd til å gjøre det heller egentlig, men nå nærmer ihvertfall stua seg ryddig og ren, så får vi se om jeg har oberskudd og tid når det som MÅ taes er ferdig :p
Haha, hadde vært fint om vi kunne det :p
Jeg har heller ikke noe særlig energi til overs, så det er nesten så jeg griner mens jeg vasker innimellom fordi jeg er så sliten og har så vondt :p Er jo helt galskap. Hormonene tuller noe helt sykt med hodet mitt.
 
Lykke til alle sammen :-D Trodde jeg med termin 29.10 skulle gå på overtid, og inn i november, men neida :) Nyt siste tiden dere har som gravid, og sov så mye som dere kan!
 
Lykke til alle sammen :-D Trodde jeg med termin 29.10 skulle gå på overtid, og inn i november, men neida :) Nyt siste tiden dere har som gravid, og sov så mye som dere kan!
Prøver jo å sove hver eneste natt, men kroppen vil ikke. Føles utrolig unødvendig med nattevåk nå!!!:p
 
Prøver jo å sove hver eneste natt, men kroppen vil ikke. Føles utrolig unødvendig med nattevåk nå!!!:p

Hadde man enda hatt noen å dele den nattevåkinga med :p
 
Prøver jo å sove hver eneste natt, men kroppen vil ikke. Føles utrolig unødvendig med nattevåk nå!!!:p
Huff ja, er ikke en enkel sak å sove som høygravid :p
 
Frøkna mi kom 2. november, 2 dager etter temin :Heartbigred og sånn som vi koser oss selv med ammeproblemer, lite søvn, sting som gjør vondt , urinveisinfeksjon og u name it. Fantastisk å bli mamma, og jeg har faktisk ikke noe problem med å si at jeg vil ha en til :)
 
Frøkna mi kom 2. november, 2 dager etter temin :Heartbigred og sånn som vi koser oss selv med ammeproblemer, lite søvn, sting som gjør vondt , urinveisinfeksjon og u name it. Fantastisk å bli mamma, og jeg har faktisk ikke noe problem med å si at jeg vil ha en til :)
så bra at dere koser dere:) tiden flyr :) huff gruer meg til ettertiden , jeg hadde mye problemer ifjor etter 3 fødsel så jeg var ikke oppe og gikk på nærmere 7 uker! Håper jeg slipper unna det nå! Jeg er godt ferdig nå:) fornøyd med 4 barn på 7 år :) nyt tiden dere :) jeg ska kanskje settes igang ila helgen :)
 
så bra at dere koser dere:) tiden flyr :) huff gruer meg til ettertiden , jeg hadde mye problemer ifjor etter 3 fødsel så jeg var ikke oppe og gikk på nærmere 7 uker! Håper jeg slipper unna det nå! Jeg er godt ferdig nå:) fornøyd med 4 barn på 7 år :) nyt tiden dere :) jeg ska kanskje settes igang ila helgen :)

Oj. Det hørtes tungt ut. Håper det blir bedre denne gang. <3
Lykke til i helgen.
 
Back
Topp