Vi er i novembertermin måneden vår

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
Nå vil det skje masse saker og ting for hver av dere denne mnd og jeg vil takke for de flotte innleggene jeg har fått fulgt med på disse 9 mnd! Nå er vi snart ferdig hele gjengen og dette er mitt siste svangerskap og siste gravid forum jeg er i så vil ønske dere lykke til alle sammen:) heia oss alle
 
Takk takk☺️ Og lykke til der også! Absolutt siste for min del også. Å merker jeg ikke har vært sååå aktiv inne her som tidligere gruppe, men men. Ønsker alle en god natt og "heia heia" til dere som kansje allerede nå er igang
 
Ja, nå er det november og en spennende tid her!:) Første dag over for min del. Lykke til alle sammen!:)
 
Jeg frykter det blir desember før vårt prosjekt blir fullført, men veldig godt å være inne i riktig måned!

Synes det er fint å se at ikke så veldig mange har fått "for tidlig" heller! :)

Gratulerer til de som allerede har fått premien og lykke til alle andre!
 
Menstermin i dag, men OUL-termin for 2 dager siden :)
Så 2 dager over foreløpig, ingenting som tyder på fødsel enda heller. Gikk 1 uke over med førstemann, skal se denne vil være i magen enda lengre enn det ;)
Lykke til alle sammen ❤
 
Hurra for november! :D Selv har jeg ul termin tidlig i desember, men den er jeg ikke enig i, så "min" termin er 28. november :) Blir nok sannsynligvis overtid og desember likevel før ho kommer siden jeg er førstegangs. Lykke til til alle som snart skal føde! :)
 
Termin i morgen, så virkelig spennende nå! Masse lykke til alle sammen! Så håper jeg det blir noen fødsler snart:):)
 
Woaaah. Jeg er fortsatt ikke klar. :p
 
Er ikke klar enda :p fortsatt 3 uker til termin da, og driver med pakking for både frøkna, hunden og meg nå. Må få vasket ferdig her før han får lov til å komme :p
Og sy babynest :eek:
 
Endelig november ja! :) Har termin såpass tidlig denne måneden at det garantert er det blir november-baby ihvertfall, også om det blir full overtid :) :) Så hurra for november!
 
Hadde termin i går, men venter fortsatt...så da blir det novemberbaby her også ;)
 
Er ikke klar enda :p fortsatt 3 uker til termin da, og driver med pakking for både frøkna, hunden og meg nå. Må få vasket ferdig her før han får lov til å komme :p
Og sy babynest :eek:
Jeg føler det så likt :p Jeg har jo ikke fått vaska tak og vegger og skura gulvene plettfrie og rensa luftuttaket på badet og rydda i baderomsskapene og ikke har jeg fått sydd vognpose og ikke er barnerommet klart og ikke er hodet mitt klart :p Haha :p
 
Har termin i dag, så max 2 uker til lillesøster kommer :) må ringe sykehuset i dag og avtale evt overtidskontroll etter ordre fra jm
 
Jeg føler det så likt :p Jeg har jo ikke fått vaska tak og vegger og skura gulvene plettfrie og rensa luftuttaket på badet og rydda i baderomsskapene og ikke har jeg fått sydd vognpose og ikke er barnerommet klart og ikke er hodet mitt klart :p Haha :p
Sånt noe gidder jeg rett og slett ikke å gjøre :p haha
Barnerommet her er syrom/kontor i tillegg, og skal uansett ikke brukes de første mnd. Men skulle gjerne ha hatt ferdig el-arbeidet da, men er jo umulig å få tak i elektrikeren:p

Også er det jo greit at det ser nogenlunde rent ut het syns jeg, og akkurat nå ser stua bomba ut:eek:
 
Back
Topp