Vi er i gang!!!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Hurra! Var på samtale idag og vi får starte denne syklusen! Om 8 dager starter jeg på spray! Og vi fikk beskjeden om at vi må gjennom prøverør for bare 3 uker siden! Er veldig positiv nå :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra! Var på samtale idag og vi får starte denne syklusen! Om 8 dager starter jeg på spray! Og vi fikk beskjeden om at vi må gjennom prøverør for bare 3 uker siden! Er veldig positiv nå :D

Wuhuuuuu!!! Det er så herlig å komme igang og slippe den forbanna ventinga! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja! Nå er jeg såå glad :D Nå neste onsdag begynner jeg på Suprecur. Noen som vet hvor mange sånne flasker jeg vil trenge til det forsøket?

Så herlig! Godt å se at det kan gå raskt også :) Jeg startet for tre dager siden med spray (Synarela), så da er vi nesten samtidig. Er det langt eller kort regime du skal på?

Jeg skal på langt :) Starter med Gonal-f 22.mai om det er klart for det :)

Ja! Nå er jeg såå glad :D Nå neste onsdag begynner jeg på Suprecur. Noen som vet hvor mange sånne flasker jeg vil trenge til det forsøket?

Er litt forskjellig, kommer Ann på hvor lenge man skal stå på det

Hadde forresten UL-undersøkelse med saltvanninnsprøyting. Har en del "menssmerter" idag. Er det vanlig?

Back
Topp