Vi er i ferd med å bli kjedelige, sa mannen!

Maarha

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Mannen hadde tidenes beste tidspunkt å blåse ut "vi har blitt kjedelige". Jeg fikk nå ledd godt fra meg når jeg poengterte at dette kom syv uker før termin. Så, har dere kreative damer noen ideer til hva vi kan gjøre,med en snart høygravid meg, som ikke er såkalt kjedelig? Mannen er som menn flest, og jeg har allerede klart å utelukke spa("og slike kjedelige jentegreier").. Jeg tenker selv på å ta han med en tur til Kristiansand, det er en relativt ok reisevei fra Stavanger. Tips mottas med takk!

Tja, jeg har relativt masse energi. Jeg hadde en forferdelig start på svangerskapet, men det tok seg opp mot midten... Merker det er jo småtungt, men jeg mistenker en del har det ganske mye heftigere en meg :-) så noe gøy å gjøre er liksom ikke helt fjernt å etterlengtet fra hans side, heller :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Dra på fisketur :)

Hehe graviditet og småbarnstiden er nok ikke den spenstigeste i ett kjæresteforhold. Kan dere ikke gå på kino, spise middag, kjøre en biltur eller noe annet med fokus på dere to, samtidig som du kan henge med. Kjedelig er ikke så ille, dere jobber nå med å lage familie det er så spennende det kan bli :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært på en miniferie med samboer'n, vi spiste god mat, sov på hotell, dro på bowling(ikke helt optimalt for bekkenet men... :P ) og var på kino..

Helt topp for oss - tenker at det er lurt å ikke ha for store krav, men finne på små, koseligeting som ikke krever vanvittig mye energi :)

Ta med fiskestang, engangsgrill, tepper, sitteunderlag, god mat og godt humør og dra på piknik til nærmeste hav/vann :-) eller kjør på roadtrip, ta bilder av hverandre, gå på teater/kino osv

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse kjekke tips her! Takker!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

At "vi høygravide ikke orker noenting" blir jo veldig feil å si! Jeg føder om en måneds tid og føler meg fantastisk!! Vi er ofte ute å går turer sammen, drar ut å spiser lunsj en dag, lager god middag og setter av tid til hverandre :D tar en kjærestetur til Sverige, har datenights hvor vi pynter oss litt ekstra og bare sånne småting :) gjelder å være litt spontan, overrask han litt i ny og ne, tror det er alfa-omega i alle forhold :)

venter prins i august <3

Her om "dagen" dro vi på fisketur klokken to på natten, ble bråbestemt på vei hjem fra en spontan kino-tur :p Vi drar ofte på spontane småturer, egentlig. Hyggelig å gjøre noe sammen uten å måtte planlegge så nøye, først :) Ingen av oss er noe særlig glad i planlegging, vi tar det mer som det kommer. Da slipper vi f. eks å tenke at "ugh, i dag mååå vi på fisketur, det avtalte vi jo sist uke.." osv. :p Dere kan jo prøve å være litt spontane? Bare ta en kjøretur, se hvor dere havner. Kanskje det er noe gøy å finne på i nærheten? :) Fisketur, gokart, svømmehallen, kino, gjerne flere kinoer rett etter hverandre om økonomien tilsier at det er lov :p

Back
Topp