Vi er i avisen

lenemor

Forumet er livet
Ja, lokalavisa rapporterer selvsagt fra dagens feiring, så her ligger det et stort bilde hvor G og jeg har sneket oss helt inntil linsa. Meg i livlig prat med damen ved siden av meg (moren til Johannas bestevenn), og min kjære mann - han med lua [8D]

Hvor sier du? HER sier jeg

Se der ja!![:D]
Morsomt da,og dere var så fine atte[;)]

Takk FrøkenSia - G ser jo skikkelig noldus ut med den lua, men det var ganske kaldt [:D]

hehehe..så moro å se dere i avisa da!!

ORIGINAL: lenemor

Takk FrøkenSia - G ser jo skikkelig noldus ut med den lua, men det var ganske kaldt [:D]

Syns det var et flott bilde - og bra med en mann som har vett til å kle på seg[;)][:D]

Så gøy [:D]

[:)] så morro

ja, og så jeg som hater å bli tatt bilde av (og så hater jeg at G aldri tar bilde av meg, men det er ikke fordi jeg har så lyst å se meg selv men fordi det kan være hyggelig å bla igjennom fotoalbum og se at barna mine ikke har vokst opp med bare en far [8D]). Hadde jeg sett at fotografen sto der hadde jeg nok passet på å dekke til fjeset mitt ved å "fikse håret" eller noe [&:]

Hihi der var dere ja. Så artig da.

Haha jeg må bare flire lenemor, ikke vondt ment altså men sånn er det her i huset også. Det er kun jeg som tar bilder så her i huset har dem ikke mor. Kun far som er sammen med dem ja hehe[8D][:D]

hehe så morsomt med linselus!!

Back
Topp