Vi er det beste forumet!

Cathee

Gift med forumet
Har dere sett for ett styr det er på forskjellige forumer her?? JEg er sååå glad for at vi her på juli aldri krangler [:)] Det er så myyye triveligere når man er venner og snakker om barna, å hvordan de vokser å har det, istedet for dritt slenging..

Barnselig er de!! [:D][8D]

Dere er toppers jenter alle sammen her!! [:)][:)]

NÆÆÆSJ! Vi på Født i August 2007 har det beste forumet![8D][:D]

Ikkeno krangling der heller! One Big Happy Familiy![:)]

JULI E BEST[:D]

er mest inne på generell og litt på alenemamma men her inne er det alltid trivelig...

masse koselige damer her jah[:D][:D]

Kunne ikke sagt det bedre selv!
Her inne er det bare koselig.... Litt mye fjasing og tulling (noen jeg eeeelsker), men også et sted hvor vi får skikkelige svar på ting vi lurer på, uten krasse kommentarer tilbake. Føler vi er skikkelig sammensveiset her, og er veldig glad for at jeg kan pøse ut akkurat det som passer meg, uten at noen reagerer negativt...

Ai løv ju gais [:D][:D][:D][:D]

Jeg er helt enig!

Sign.
Er veldig glad jeg havnet i denne gjengen ja, hverdagen hadde ikke vært det samme uten dere![:)]

ORIGINAL: Cathee

Har dere sett for ett styr det er på forskjellige forumer her?? JEg er sååå glad for at vi her på juli aldri krangler [:)] Det er så myyye triveligere når man er venner og snakker om barna, å hvordan de vokser å har det, istedet for dritt slenging..

Barnselig er de!! [:D][8D]

Dere er toppers jenter alle sammen her!! [:)][:)]

Heelt enig Cathrine! [:D]

ORIGINAL: !Skrammel!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Jeg er HELT enig!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] 

!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ida11.07.07

Jeg er helt enig!

ORIGINAL: Mybabygirl07

Helt enig i alt som står her:)
Juli er best!

ORIGINAL: E.R.A.