Vi er definitivt over kneika..

*MissMe*

Gift med forumet
Lillesøster har blitt kjempeflink å spise og er blitt en helt ny baby. Hun spiser grøt til frokost og kvelds og grønnsaker til middag. Hun kan ligge og leke for seg selv, sover til faste tider på dagen og er dermed ikke trøtt og sur pga. søvnmangel!!
Legger henne 19-19.30, hun får drømmemåltid ca. kl. 23-23.30 og sover til 6-8, får pupp og sover 2-3 timer til...

Nå begynner det å bli kjekt[:D][:D][:D][:D]

(Jeg liker definitivt ikke den babytida noe særlig.. selv om de er små og søte...[&:][8D])

Så bra for dere at dere har kommet inn i gode rutiner!![:)]

herlig! men tre grøtmåltid? det har ikke jeg tenkt på en gang..

[:D] så godt!

tenker det er hærlig når de kommer inn i en rytme som funker[:D]

jeg minnes at jeg selv ike syntes denne babybaby tiden var litt slitsom[:-] hehe...

ORIGINAL: chrichri

[:D] så godt!

tenker det er hærlig når de kommer inn i en rytme som funker[:D]

jeg minnes at jeg selv ike syntes denne babybaby tiden var litt slitsom[:-] hehe...

I totally agree!!

ORIGINAL: TauZa

herlig! men tre grøtmåltid? det har ikke jeg tenkt på en gang..

Hehe.. den var visst dårlig formulert..[8D] grøt til morgen og kvelds. Grønnsaksmos til middag...[8D][;)]

God følelse når man får litt mer rytme på hverdagen igjen ja [:D]

ÅÅ så deilig å være inni en bra rutine [:)]

Jeg kan heller ikke huske at babytiden var sånn med førstemann.. Så bare vent dere med bare 1...[8D][8D]

2 små er som 10....[&:][&:][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg kan heller ikke huske at babytiden var sånn med førstemann.. Så bare vent dere med bare 1...[8D][8D]

Ja vi med "bare" 1......Hva vet vi egentlig????......liker å være uvitende[:D]

ORIGINAL: *Maik1*

Ja vi med "bare" 1......Hva vet vi egentlig????......liker å være uvitende[:D]

Nyt det!!![8D][:D][:D]
Den første tida med 2 så så jeg nesten ikke vitsen med flere enn 1...[8D][8D] Men nå er jeg superglad for begge da...[8|][;)]

Signerer den... Eller som 20 når du er alenemor.. [:-]

ORIGINAL: Plink

Signerer den... Eller som 20 når du er alenemor.. [:-]

Vet ikke om jeg hadde stått oppreist uten mannen...[&:] All ære tildeg!!![:D][:D]

Så deilig for dere da[:)] Glad på dine vegne snuppis[:D]

Back
Topp