Vi er blitt enig

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
i navn på babyen vår!!

sååå herlig! nå gjenstår det bare om det blir jente navnet eller guttenavnet. kommer liksom enda nærmere babyen vår!

Hoho så greit da :) her har vi ikke begynt engang. Mannen vil at ungen skal få hans fornavn (det ville han sist og), så jeg tenker det er like greit å vente litt.. :happy119

Så flinke dere er da :D dere klarer sikkert å holde de hemmelig til h*n kommer og ;) sist var vi enige om to navn før lille gutten kom, men det gikk 7 uker før han hadde fått navn :p

Vi e enige om jentenavn men ikkje funnet noe guttenavn :)

Så greit da å ha det på plass.
jeg har så vidt begynt å finne noen navn jeg kunne tenke meg, mannen har vel ikke tenkt på det enda :p

Så kjekt! Vi er enige om ett jentenavn og ett guttenavn, men må ha ett til av hvert... Orker ikke tenke så mye på flere før vi vet om det er gutter eller jenter. ;)

Så kjekt! Vi er enige om ett jentenavn og ett guttenavn, men må ha ett til av hvert... Orker ikke tenke så mye på flere før vi vet om det er gutter eller jenter. ;)
er det eneggede tvillinger dere skal ha?

Så kjekt! Vi begynte såvidt å diskutere navn i går kveld, men kom fram til at vi venter til etter neste ultralyd. Hvis vi får vite kjønnet kan vi snevre inn valget litt, syns det er så vanskelig. Vi har jo allerede brukt de fineste navnene!

Men jeg ser i den gamle svangerskapsboken min at vi første gang hadde to kandidater klare i jentekategorien allerede i uke 14, så vi har vært tidlig ute èn gang. Andre gang satt vi på fødestua og diskuterte navn, og hadde enda ikke helt bestemt oss da han ble født.

Så flinke dere er! Vi er ikke i nærheten av å tenke tanken en gang. Kanskje det hjelper å få vite hva kjønnet blir. Synes guttnavn er spesielt vanskelig når vi allerede har funnet 2 og vi sliter som regel med å bli enig.

Lurer fælt på hva alternativene til alle dere som har valgt er men skjønner om dere ikke vil si dem =)

Vi har funnet et guttenavn og et jentenavn. guttenavnet et luftet for famlien, det eg sjeldent og familien må nok tygge litt på det,
. Godt det er vi som sitter med siste ordet.
Jentenavnet tygger vi litt på selv enda, men det er veldig vakkert og uttales likt på engelsk - praktisk når vi ska på fereier ;)

Her er sambo så gira at han har skrevet liste ;) så har jeg vært med å plukket ut di jeg liker..så nå har vi 2 jentenavn og 2 guttenavn :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

her bestemte jeg jente navnet og gubben guttenavnet :) det var klart allerede i uke 8 ;) eller jeg hadde bestemt meg for jentenavnet allerede på sen sommeren ;)

er det eneggede tvillinger dere skal ha?

ja, eneggede. :) må liksom finne navn som passer sammen, men de må jo passe til storesøster sitt også. Vanskelig. De vi har nå passer, men å finne enda et blir vanskelig. Må lete i slektstreet Og se hva vi kan finne på.

Back
Topp