Vi elsker Gruffalo!

lenemor

Forumet er livet
Finnes det flere fans her?

Vi kjøpte filmen for en måneds tid siden, og August er helt i himmelen - han sitter som fjetret gjennom hele de 25 minuttene filmen varer, og når det er to minutter igjen roper han; meir, meir, meir.

Høres kanskje rart ut å være så glad for å få en unge til å se tv, men August er ingen tv-slave, dette er det første som virkelig har fenget, og det betyr at jeg nå kan kjøpe meg tid til å gå på do, lage middag, dekke bord og andre huslige sysler som er litt vanskelig med han hengene i armene eller bena mine

I dag har jeg bestilt veggdekor til August sitt nye rom - Gruffalo selvsagt, og jeg gleder meg vilt til å få dem så vi kan få pyntet rommet hans, han kommer til å ELSKE det!!

 
Har ikke sett på han her i huset men har sett figurern hos riktigeleker. Stilig veggdekor August får.
 
Vi har hverken sett eller lest om han enda. Jeg meldte akkurat Linnea inn i en ny bokklubb, og spurte om ho ville ha Gruffalo-bok, men ho sa nei. Men ho angra nå når ho så dette bildet
Så vi må nok iallefall ha ei ok etterhvert. Ser så koselig ut syns jeg.
Kuuuuuul veggdekor
 
Vi har boka om gruffalo og boka om lille gruffalo. Var veldig pop til Raphael for en stund siden... (et års tid eller litt lenger.. men da leste vi den hver dag husker jeg). Har også filmen om gruffalo på opptak på "boksen", så den ser vi av og til enda, men fenger ikke like mye nå da. Kanskje på tide å introdusere gruffalo for Alannah da :)

Gruffalo er flott! :)
 
Har dere den på norsk da? Den gikk jo på tv i jula eller noe sånt.. Ungene her og likte den veldig godt! Hvor kjøpte dere den?
 
Vi har filmen på norsk ja - vi kjøpte den HER
 
vi har en bok. Men den har ikke fenget enda. Kan jo skje da....
 
Takk lenemor! :-D Da blir det ny film på ungene.. 
 
Hadde knapt nok hørt navnet før jeg var så heldig å få se filmen på skolen (jobb) - ilag med 2. klasse. Da på engelsk. Kjekt å se den på stort lerret. Tenker nok barna mine også hadde likt å sett den.
 
Jeg har aldri hørt om han før jeg.. Her er det Gråtass som er popp om dagen ;)
 
hm.. har ikke fått med meg Gruffalo jeg! Men stilig fyr da!
 
Back
Topp