Vi drar på tur til Sverige

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hva bare MÅ jeg handle da nå som vi har en liten?
Hva svarer det seg å hamstre inn litt av?

Blir spennende å se hvordan dette går.
Første gang på tur i campingvogn ever, og med en liten tass.
Håper bare han er like snill som i går kveld og natt da hele turen ;)
Litt surt å våkne til sure naboer på campingen for lille har holdt dem også våkne :rolleyes:

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Tror nok ikkje du ska bekymre deg for at naboene blir sure ;)
Kjempekjekt med camping då! :)

Vente ei tulle 20 juli <3

så koselig! det skal vi også etterhvert (må bre vente til ungen kommer ut :-P
vet ikke hva en bør kjøpe på sverige tur, men følger gjerne med på tråden (kanskje vi får noen tips :) )
Den lille er vel så snill og rolig at jeg tror ikke han blir et problem å ta med seg på camping. Blir en fantatisk familietur for dere!

Når er det dere planlegger å dra?

så koselig! det skal vi også etterhvert (må bre vente til ungen kommer ut :-P
vet ikke hva en bør kjøpe på sverige tur, men følger gjerne med på tråden (kanskje vi får noen tips :) )
Den lille er vel så snill og rolig at jeg tror ikke han blir et problem å ta med seg på camping. Blir en fantatisk familietur for dere!

Når er det dere planlegger å dra?
Ja det går nok fint :)

Mannen har lyst å dra allerede i natt, men vi får se hvor langt vi kommer med klargjøringen av vogna i løpet av dagen. Mulig det blir utsatt til i morgen ;)

God tur! :)

Vi har vært på camping nå en uke med casper som er blitt fem uker:)d har gått helt strålende:):)er så mye annet bråk på en campingplass at jeg har ikke brydd meg noe om casper har grått litt:):)
God tur til dere:):)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har vært på camping nå en uke med casper som er blitt fem uker:)d har gått helt strålende:):)er så mye annet bråk på en campingplass at jeg har ikke brydd meg noe om casper har grått litt:):)
God tur til dere:):)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tusen takk :)
Så godt å høre at det går fint med baby på camping. Satser på det gårvlike greit her også ;)

God tur! Fantastisk campingvær denne sommeren, skikkelig idyll :)
Har heller ikke noen handletips, har ikke vært på svenskehandel siden jeg var 20 og veggis. Kjøpte bare smågodt, alk og vegetarstæsj :-)

Da var vi pakket klar i bilen og startet turen mot Sverige :D
Skal ikke se bort fra at jeg er innom her flere ganger i løpet av natta ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
Hvordan gikk kjøreturen med den lille?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hvordan gikk kjøreturen med den lille?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Kjempe fint. Akkurat ankommet Halden nå. Stoppet annenhver time for strekk og bøy og tøy og litt pupp ;)
Han har sovet godt i natt. Nå er han våken og vi gleder oss til å komme frem til Fredriksten camping om noen straxer :)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Så koseligt med campingtur tenker eg ;) God tur te dåkke, og kos dåkke masse :)

Back
Topp